Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:55
איך לא להפוך את חיי המין לתוך הגיהינום הזה

רובנו בטוחים באופן איריבי בעובדה כי המיומנות שלהם על מיטת האהבה מעל כל שתיקה, אז אין צורך לשנות איכשהו. עם זאת, התרגול לעתים קרובות מוכיח את ההפך כאשר האהבה האהובה כמעט עם כלום הפרתות רצים ישר מחדר השינה, מאיימות יותר לעולם לא יופיעו שם. אבל נראה שכל הסימנים לשביעות רצון השותפים על הפנים: צועקים, גניחות, אוהחי נאנח ואפילו למצח ספירין. אבל זה לא סימנים אמינים ביותר שביעות רצון ומיומנויות מיניות.

התוכן של המאמר

1 פורנוגראפי ביטחון עצמי 2 בעלי חיים תוֹקפָּנוּת 3 מראה ס ' "קלט שחור" 4 ריחני נשיקות 5 אוראל אי סדר 6 uncontrollable לְמַהֵר 7 מסוכן ניסויים

Mischieving במהלך intima הוא לא מפחיד, הרבה יותר נורא לב ריבועים משלך. אם אתה מבחין במחצית השנייה שלך משהו נסער ולא שואפים לקפוץ למיטה בקרוב, אז זה שווה להכיר את המידע להלן כי יאפשר לך להבין אם יש לך בעיות אמיתיות.

פּוֹרנוֹגרָפִי ביטחון עצמי I

סרטים מבוגרים מקדם אותנו כי עושה אהבה בהחלט צריך להתרחש במצב לא נוח קיצוני. ו ב כמה מצבים pyruettes כאלה אפילו לא יוכלו לחזור על האוהדים קמה סוטרה, והם יודעים הרבה על "מפוקפקים". כל מה שאתה צריך לדעת מתי מצב כזה - זה מסוכן לתרגל את מה שאין לך בתחילה יכולות. לזרוק רגל מאחורי הראש שלך, לשבת על החוט או עניבה הקשר הוא, כמובן, זה מעניין, אבל אין שום קשר עם אורגזמה. פְּתִיל נוסף אם הגמישות שלך היא אסדה. אז להיות קל יותר וליהנות תהליך בתנוחות קלאסיות יותר.

בעל חיים תוקפנות 2

רבים כמו זה כאשר הם חדים מספיק בשביל השיער, אנחנו מדברים טפרים עור או מה הוא שתן spank על התחת. זה יש אסתטיקה משלה, אם אתה מעריץ של תרבות BDSM, כמו התשוקה שלך.

לספק את השאיפות שלך בישראל בקלות, אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3600 יורו.

אחרת אתה סיכונים לרוץ לתוך סקוולת של חיובים זועמים במכות ובטיפול אכזרי. זה מובן - לכל אחד יש סף כאבים שונים, וניסיון תחושות לא נעימות במהלך הקרבה, אני רוצה רק יחידות. אז אם התוכניות שלך קשה סקס, אז אתה צריך להודיע ​​למחצית מראש, כך שבסופו של דבר לא יישאר בכלל לבד.

המראה של ס ' "קלט שחור" 3

למרבה הפלא, אבל ברגע פריט זה אולי לא דאגה לא בחורים בלבד, אלא גם בנות. אם, לאחר פרלוד נלהב, אתה פתאום מרגיש אובייקט זר שלי פי הטבעת, אתה בקושי יכול ללכת. במיוחד בהעדר אהבה למין אנאלי.

אחרי הכל, קודם כל, זה בהתחלה כואב. Anus לא מוכן חוזר לך שוב ושוב לך להשפלה כזו ולא יהיה שום דיבור על סקס. ושנית, זה עשוי להיות בלתי היגייני. עבור סוג זה של בידור, הכנה יש צורך, שבלעדיו מה שקורה בבירור יאבד את כל הרומנטיקה שלו.

אֲרוֹמָתִי נשיקות 4

אף אחד לא טוען כי הרינג עם בצל או קרוטונים עם שום - זה טעים. אבל אם אתה מקווה חיבוקים רך ומובילה תשוקה, אז אביט כזה של הפה שלך יהיה בבירור superflure. גם אם הקשר נבדק זמן, ואתה צריך לא יותר להיות ביישן, זה לא סיבה לשכוח טוב נימוסים וחושבים על רגשות השותף. כדי לרענן את הנשימה מעט, שיני לחץ מראש או לאכול מנטה ממתקים.

אוראלי חוסר חוק 5

לגעת בשפה כדי איברי המין - זה מאוד נעים תהליך זה הופך להיות משחק מקדים מועדף. לעומת זאת, אם רוב המאיץ ביותר יציגו את ריח של ארנבון מת או דגים רקובים, שום דבר מלבד replex להקיא לא תקבל. לפני שאתה אומר המקומות האינטימיים שלך, מומלץ לשטוף אותם היטב. רצוי עם סבון, בהחלט אין בלבול.

בלתי נשלט Neshka6

כמה זוגות חטא אחד חסרון - הם רק חושבים על עצמם יותר מדי. וזה נראה דבר פושע - אגואיזם בריא, כביכול.

עמידות רוסית ולא נכון של מידע זרקו את הדעה השגויה כי הליווי הוא היום משהו, מביש, זה להיות מושתק על עובדה זו. עכשיו מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

אבל אם אתה מעת לעת להשאיר תשוקה ללא אורגזמה, אז זה הפשע הנוכחי.

שום דבר לא מונע ממך לשלם יותר זמן ללטף מראש או לנסות למשוך רגע מתוק כדי לאפשר את השותף לחוות את ההרגשה הרצויה. אחרת, אחת שבחר יברח, כי אף אחד לא רוצה להרגיש רק בובת מין עם שבו כתמי המתח.

מְסוּכָּן ניסויים 7

נסו להפתיע את protege במיטה מרשים להתמקד אתה יכול רק אם הם לא מאיימים על בריאות ובטיחות. משחקים עם אש, קרח, חפצים חדים לא מומלץ לאלה שאלוהים לא הלך ישר הוֹשָׁב,. אחרי הכל, נוטף שעווה חמה על הבטן - זה רחוק תמיד מרגש, ולא רק לא מעשי לכביסה עם סכין, אלא גם מאיים פציעות.

אין קשיים שבהם זה יהיה בלתי אפשרי להתמודד. רק פעם אחת כדי לדבר עם אהוב שלך, ואתה יכול להיפטר מכל הקשיים בחדר השינה ולספק את עצמך יחסים מאושרים ובריאים. נערות ליווי בחיפה

Просмотров: 112 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar