Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:53
איך לבסוף לבחור שותף בחיים?

לאופן שבו כולם אומרים, כל אדם שבוחר לווין בחיים הוא פתרון קשה למדי, כי הוא בהחלט חייב להיות מתחשב. אחרי הכל, רציתי לציין כי אף אחד לא לצוד, בסוף, כדי לקשור את חיי עם אדם רק שנה אחת. כולם רוצים, כך שהלוויין היחיד שיש לכל רחבי, כפי שכולם אומרים, במשך שנים רבות, נהנים בנוכחותה ומותרים ליהנות מחיים ללא הגבלות. לפעמים זה כל כך קשה לעשות בחירה נאמנה קשה מאוד, גם אם הכל מופיע על המראה הראשון, כמו רבים מבטאים, נעים, אז, באופן כללי, הזמן עובר, החיים סוף סוף השתנה, העיניים משתנות גם.

נשוי לבן זוג, נראה שהגברת מקווה שגם אחרי 10 שנים, היא תהיה מאוהבת בעניינים נעימים ואינטרסים משותפים יישמרו. אבל שוב אחרי כמה חודשים, כמו אנשים רבים חושבים שהחיים, ההתלהבות, באופן כללי, אבוד, שערוריות משק הבית, מריבות וחילוקי דעות. אז זה לא מופיע, עליך לבחור אדם לא רק על ידי נתונים חוצות, אלא גם על ידי תכונות אישיות כי הוא שווה להסתכל על. דירות דיסקרטיות בקריות

מה צריך להיות משולם? א. חוּשׁ הַהוּמוֹר

אתה והלוויין שלך בחיים מחויבים להיות חוש מונוטוני של הומור, כי אתה חייב להיות מצחיק, סקרן הוא לא משעמם. גם אחרי כמה שנים, לעשות את החתונה, אתה חייב להיות שניתנו, בסופו של דבר, לענות אלה או דברים אחרים, כדי לתמוך זה בזה וגם לחלוק את ההומור. רק בדרך שבה רובנו שימשו לדבר, מצב כזה יכול להינתן, כמו כולם אומרים, ערובה מלאה שתחיה עם בעלך בחתונה של זהב בשמחה וללא צער. אחרי הכל, חוש הומור כפי שהוא יהיה הדבר החשוב ביותר, במיוחד במפתח לאהבה ומודעות.

2. כבוד למחשבות ולשיפוט

אם אתה לא שם לב לשיפוט ולמחשבות על הלוויין שלך בחיים, אז בשבילך, זה לא יהיה מרתק כל מה שקשור אליו. כתוצאה מכך, אתה תרגיש לבד, כמו בשבילך, בסופו של דבר, אדם זה לא יהיה מוקסם בכלל.

3. ואכן, אינטרסים משותפים ושמחה

אם אתה עוסקת בספורט, למצוא שותף לעצמי בחיים, אשר בסופו של דבר לחלוק עניין ספורט איתך. אולי זה אדם שלך כמו אנשים רבים חושבים מועדון ספורט, אשר, גם, לשים את זה מעט, עוסקת בספורט והוא מודע לאיזה אינטרסים יש לך. אתה גם מסוגל לקרוא ספרים, לצפות בסדרת טלוויזיה משותפת או סרטים, אז אתה כל הזמן היה משהו סוף סוף לדבר על. נסו לעשות פשרה, אם במצב זה, זה יהיה ספציפי, זה יהיה הדבר העיקרי נשתמש כדי לדבר, תנאי מוקדם עבור השלמת השלום של סכסוך מסוים.

4. אמון ורגוע

תסתכל על האיש בעיניים אחרות, לכבות את אהבתך. זה לא סוד עבור אף אחד, שאתה באמת בטוח יותר ממנו במצבים אלה או במצבים אחרים, אתה לא יכול לרמות אותו. אם הלוויין שלך הוא עצבני לפחות במקרה אחד, אין גם אמון בך, כי אין צורך לסיים את הנישואים האלה. הדבר האידיאלי מראש על איך לנתח כמה מצבים של החיים ולמצוא אותך, נראה כי היית עושה אם הם לא אהבו את זה. לפעמים אנחנו רוצים להדגיש את העובדה כי דרכים גם טעונה מותר להפוך את הבחירה הנכונה לא לשרוף עם החלטתם.

חָמֵשׁ. ובאמת, נסה לקחת פערים

כמעט כל הבנות הן צארביץ ', שיהיה מאה אחוז להתקרב לכל הדרישות והמשאלות שלהם. כולם כבר ידוע במשך זמן רב להבין מה אנחנו מביעים, אנשים ללא דופי לא קיימים מדי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בעצם מנסה לקחת אותם כפי שהם גם. אחרי הכל, בלוויין שלך יהיה גם משהו שיכול להביך אותך, תן לי לשנות את ההחלטה שלך ואת הבמה של מערכת יחסים כזו. תאמין לי, אתה לעולם לא תיפגש איך אנשים משמשים להביע אדם כזה עם מי החיים שלך פשוט נראה מותק מימים הראשונים. כולם יודעים שאין פערים וגם יהיה, רק עם כמה ניתן לשים במקום, ועם כמה מאיתנו אומר כל הזמן, אין לא.

איך להיות איך כולם יודעים האהוב... קוק, בסופו של דבר, נעשה טוב יותר... 6. כל הזמן תומך בדרך שבה אנו מבטאים, איש קשר לדיבור האדם

נסו לדבר ככל האפשר עם הבחירה שלך נבחר. אתה חייב לתקן כראוי איזה תגובה היא על אלה או מעשים אחרים, מילים, כפי שהוא גם עונה על ההערות שלך. אחרי הכל, במשפחה בלי לתקשר, זה לא. בחר ביטויים שלא ייעלבו על ידי בן לוויה שלך, כי לפעמים במידה רבה את המילים כועס או כועס, מתנגדים לנו.

אם אתה מצטרף לכללים אלה לבחירת החבר 'ה והתנהגות איתם, זה באמת אפשרי לפגוש את הגורל, עם מי אתה לא רוצה להגיד שלום. הם תמיד יודעים מה אתה יודע, בסופו של דבר, כדי לקבל אדם לעצמם, לשים לב לחסרונות שלו מתחילת היחסים ולקבוע מי יכול לעשות את זה מעט, כדי לתקן את זה, ועם מי הם חייבים לדבר, לא סוף סוף , שווה את זה, כי הם יקלקלו ​​רק את העסק שלך.

Просмотров: 123 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar