Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:57
איך לקיים יחסי מין עם בן זוג חיובי של HIV?

כאשר אדם למצוא HIV - זה לא יכול להשפיע על היחסים שלו. תמיד יש סיכון שהווירוס ילך לשותף בריא. הדבר הגרוע ביותר כאשר אדם נגוע אינו יודע על מעמדו. "אבל זה מגדיל הרבה את הסיכויים להדביק את הנפש התאומה", אומר מרילין הנדרסון, ראש המכון הרפואי לבריאות המינית באוסטין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

התוכן של המאמר

1 סיכוי לתפוס HIV עם סקס אנאלי ונרתיקי 2 קונדומים - מעגל הצלה 3 כיצד בבטחה לקיים יחסי מין עם בן זוג חיובי של HIV 4 האם ניתן להידבק באמצעות נשיקות או מין אוראלי 5 הריון בנגיף החיסונים האנושי

עם זאת, HIV הוא לא משפט. אם מצאת וירוס, אז זה לא סיבה לשים צלב על חיי המין שלך. אתה עדיין יכול לשמור על קשרים קרובים, אתה רק צריך לדעת איך להבטיח בטיחות עצמך ואת השותף. בצע את כל ההוראות - ואפילו התפיסה של הילד לא תהיה בעיה.

הסיכויים לתפוס HIV עם sexi אנאלי ונרתיק

כדי להפסיק לדאוג לגבי סיכונים, חשוב לדעת איזה סוג של סקס יש הסכנה ביותר הבריאות שלך. אנשים הטרוסקסואלים נגועים לעתים קרובות יותר ב- HIV לאחר יחסי מין בנרתיק, ונשים פגיעות יותר כאן. לדברי הנדרסון, הסיכון לתפוס את הזיהום אצל גברים נמוך פי שניים מזו של נציגי נשים.

מרכזי בקרת מחלות טוענים כי הסוג המסוכן ביותר של פעילות מינית היא סקס אנאלי בתפקיד המארח. במקרה זה, השותף הפסיבי יהיה נגוע בהסתברות של פי 17 מאשר עם מין נרתיקי. גברים שקיים יחסי מין עם גברים בתפקיד הפעיל, גם לצייר איסוף HIV, למרות הסיכויים הם 13 פעמים נמוך בהשוואה לשותף המארח.

קונדומים - מעגל הצלה 2

קונדומים להפחית באופן משמעותי את הסיכון להעברת זיהום HIV, אם נעשה שימוש נכון ובקביעות. השותף המקבל לא יכול לדאוג, כי בשבילו קונדום נותן הגנה על 73%, ועל הצדדים המובילים - 63%.

עם סקס בנרתיק, קונדומים יעילים יותר. אם אתה לובש אותם כפי שהוא צריך להיות - הזדמנות להדביק אישה טיפות ל 15-20%. זכור כי קונדומים לא להגן על 100%, אז אתה צריך לדעת על אמצעי זהירות אחרים.

כיצד בבטחה לקיים יחסי מין עם שותף HIV חיובי

עכשיו מצב HIV כבר לא כזה בעיה גדולה. אתה יכול לקיים יחסי מין, בעוד לא מדביק את האדם האהוב שלך. בחולים שנלחמים ב- HIV עם טיפול אנטי-טרופרוירי, הידוע גם בתור אמנות, ריכוז הנגיף בדם, זרע ושחרורים אחרים מקטינים באופן דרמטי.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם בחורים משגשגים אשר בוערים את המראה הזוכה wisp בפגישה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק למדי, ולאחר מכן לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אז HIV הופך "בלתי נראה": זה לא לקרוא בדיקת הדם לא נותן לאף אחד אי נוחות. היכולת להעביר את הזיהום לשותף מגיע לאפס.

לא פחות יעיל הם אמצעים למניעת prepactic. הם שומרים את הנגיף "כבל" - אל תאפשר לו להדביק לחלוטין את הגוף. במהלך טיפול כזה, תצטרך לקחת גלולות נגד הנגיף כל יום. חשוב ללכת לסקר כל שלושה חודשים לשכור בדיקת HIV ולקבל המלצות חדשות.

במקרה חירום, למניעה שלאחר המגע מוחל. כלי זה מיועד לאלו שעסקו לאחרונה במין לא מוגן עם שותף נגוע. תרופות יעבדו אם לא יותר מ 72 שעות עברו מאז זיהום אפשרי.

הנדרסון הוסיף כי אנשים שכבר נגועים בזיבה, Chlamydia או Stis אחרים, עם הסתברות גדולה יותר לתפוס ו- HIV.

האם ניתן לקבל נגוע דרך נשיקות או סקס אוראלי 4

עד כה אין מחקרים מדויקים שיענה על שאלה זו. מומחים נוטים להאמין כי העברת הנגיף עם מין אוראלי קשה יותר, אבל הסיכון עולה עם זיהומים אחרים המועברים על ידי מינית. אדם יהיה כנראה לקבל נגוע אם יש לו פיצוץ של מסטיק או שהוא נמצא במגע עם דם וסת.

"תרגול מציצה בזהירות", דומה הנדרסון.

עמידות רוסית וחוסר מידע סיכום לא מדויק כי ליווי הוא משהו, עם בושה, יש צורך לעבור על עובדה זו. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

סיכונים הולכים וגדלים כאשר הזרע נופל לתוך הפה.

הריון עם וירוס חיסוני אנושי 5

חדשות טובות: נשים עם מצב HIV חיובי יכול להתחיל בשלווה ילדים מבלי להעביר אותם לזיהום. העיקר הוא לתכנן הכל מראש לחשוב על כל צעד. אם אתה רוצה להיכנס להריון - התייעץ עם הרופא שלך, לדון בפרטים ולעשות תוכנית. הכל יהיה תלוי במצב בריאות ואם אתה שותה תרופות אנטי ויראליות.

אם אינך יכול להיכנס להריון, באפשרותך להשתמש באפשרויות אחרות, לדוגמה:

אקו; הפריה מלאכותית; אמהות פונדקאית; תרומת זרע; אימוץ או אימוץ.

HIV משפיע מאוד על היחסים בין השותפים, לפעמים לשים את חיי המין שלהם בסיכון. כמובן, אנשים מתקרבים לא רק בגלל סקס. חיבוקים, נשיקות, חיבור רגשי - כל זה נותן לאנשים להרגיש אהוב. אבל מין משחק לא התפקיד האחרון ב "פעולה של אהבה".

Просмотров: 178 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar