Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:53
איך לקיים יחסי מין אחרי הפסקה ארוכה?

מִין לאחר הפסקה ארוכה, זה לא תמיד להביא חיובי רגשות. וזה אפילו לא צריך להיות מהודק על ידי אורגזמה המיוחל. ככל שזה היה ארוך יותר תקופת התנזרות מינית, איטי יעבור את תקופת ההחלמה. דירות דיסקרטיות בצפון

התוכן של המאמר

1 מה קורה בגוף עם התנזרות ממושכת 2 מה אנשים מפחדים? 3 מהם הגברות? 4 איך להביס אימה? 5 טיפים לחבר 'ה 6 טיפים לנשים 7 גברים ייסורים במיטה 8 גבירותיי של ייסורים במיטה 9 התנזרות וגיל

מה קורה בגוף עם התנזרות לטווח ארוך

הסתגלותיות היכולות של הגוף אינסופיים. שיקום סקסי יעזור לחזור איבד שמחה של חיי מין.ויקטוריה Fomanaexpert

אם עצור מגעים SexaPile, מספר ההורמונים בדם גדל למקסימום. בלוטות הפרשת הפנימית, שראו את המקרה, עצור את הפיתוח הבא הורמונים סקס. בשביל מה לבזבז כוח וחומרים מזינים, אם ההורמונים אינם צוֹרֶך.

בסופו של דבר התנזרות ארוכה מתרחשת "מחיקת" במוח של עמותות, יַחֲסֵי מִין. האורגניזם, מצד אחד, רואה את הפונקציה לא הולם, זה נשאר ללא דורש, ומצד שני, מנסה Recove את מערכת העצבים המרכזית מחוויות שליליות.

זה מוביל ל, כי הרצון הקדמי מופחת, הרגישות של אזורי ארוגני נופל. כי כאשר השותף הצפוי אפשרי מתעורר על האופק, כמה נופלים למצב קרוב לפאניקה.

מה אנשים מפחדים?2

מִין לאחר הפסקה ארוכה, הוא כרוך בצרות - פתאום זקפה לא יקרה, לא אוהב את זה שיתוף קשר עם שותפות.

מה שהגברות מפחדים?3

סקס לאחר התנזרות מומרת לדחיית הגוף שלה. נשים עינויים שאלות איך להתנהג במיטה; לי להראות שאין שום מין.

איך להתגבר על אימה?4

אין צורך להתמקד! הכל יעבור, איך לעבור. לא צריך למהר. כולם יקרה שוב קל יותר אם השותפים לגלות חבר של חבר קרוב יותר, להתרגל, יתחילו לסמוך, למד לקרוא ולשמוע. יש השקפת עולם בר קיימא כי אלכוהול טָרִי. זה כך, אבל זה לא שווה להגיע לא לקבל מחזור תוֹצָאָה. אין צורך להתקין אורגזמה מַטָרָה. כדי לספק חבר של הנאה, יש הרבה שיטות וללא חדירת חבר בנרתיק.

טיפים לגבר 5

אם בהחלט לא נוח, אתה יכול לקחת מוצר פרמצבטיקה איתך כדי לשפר את הקמת. לעתים קרובות, טיפול זה טיפול כל כך מרגיע נותן אומץ, אשר מסייע, כל כך גדול כל תאריך בכיס.

אם האירועים משתפים פעולה עם מאקר כזה, כי ללא מוצר לא יכול לעשות, הוא גם יעזור. הפעולה מתחילה בעוד כמה דקות ונמשכת כמה שעות.

בישראל, אין בקשה לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות של סוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום הנמלון רק שולח את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

זה בהחלט אופציונלי לקחת את זה בכל פעם, הגוף "זוכר" נשכח ולא צריך סימום.

טיפים לנשים 6

מַקִיף על הגוף לא מושלם טיפש. אני צריך לקחת את עצמנו לאכול. בנוסף, גברים אינם קריטיים בעניינים אלה. טוֹב זה יהיה איך לחזק את השריר של perineum בעזרת תרגילי קגל. שוכב זמן Kuchea יגדיל את הטון שלהם, אשר יהיה במידה ניכרת להגדיל הנאה הדדית מ קרבה מינית. בנוסף, תרגילים אלה הם מניעה מקסימה מחלות גינקולוגיות רבות. מה אכן, תחזוקה טובה: מניקור, פדיקור, דפילציה. רוחות נ ' ללא שם: גברים כמו ריח טבעי של הגוף הבלתי מעודף של אישה. סֶקסִי הלבשה תחתונה - כדי לעורר גבר ולהגדיל את ההערכה העצמית שלהם. אולי, הם יצטרכו חומרי סיכה, כי עם חוב של התנזרות מינית, הגברת יכולה כדי להישבר את הייצור של סיכה טבעית. ב אהבה randevo זמן ביסודו נשאר. לא לבנות את עצמך סקס, ואתה לא צריך להיות סחוט גם. טוֹב הומור עוזר תמיד לעזור כאן. אם נפשיות נפתרות קשות, כדאי להירשם מיוחד אימונים שבהם הם ילמדו להירגע כראוי.

בסופו של דבר, התרגשות הספקות שנותרו מאחור. הרגע המרגש הגיע - סקס לאחר הפסקה ארוכה.

ייסורים של גברים במיטה

הֶעְדֵר זקפה לפחות מי יניח לתוך הלם. הדבר החשוב ביותר הוא לא ליפול ברוח, הכל בגלל קורה. יכול להיות תרגום לשמחה, לספק את השותף לפחות, החל על זה, שיטה. יכול להיות משוקם על ידי קבלת המוצר עבור חיזוק עוצמה.

התוצאה היא ארוכה התנזרות עשויה להיות פרוסטטיטיס קפדנית. הוא נראה בגלל קיפאון של זרע פנימה בלוטת הערמונית. יש הפרעות במחזור הדם בחבר המיני, אשר מוביל לרעב חמצן של רקמות, הרוויה החסרה שלהם חומרים מזינים.

זה מוביל ל התקנות תפקוד. אחרי כמה מעשי מין, הכל מגיע לנורמלי, ב המקרה הלא נעים צריך לחפש דבש.

מוקדם שפיכה - בן זוג תכופים כאשר עוזבים התנזרות מינית ארוכה. לֹא כדאי להתקרב אל הלב. מנוחה קטנה קדימה אל הדף הנאה.

עם הצעות האלה יחס ביסודו של הגברת, התמיכה הטקטית שלה.

DAME ייסורים במיטה

W נשים עשויות להיות תופעות של נויניזם - הפחתה לא רצונית שריר הנרתיק. זה יכול לגרום רגשות מגעיל ואפילו להיות מכשול עבור חדירה. כאן זה מרגיע ביסודו, ועוזרים בענייני אהבה זה. אפשרות טובה תהיה אימוץ של אמבטיה חמה, במיוחד יחד עם הנבחר.

התנזרות וגיל 9

האיש המבוגר קשה יותר לחזור איבד פונקציות מיניות. בעניין זה קשה סוכנים פרמצבטיים המשפרים את זרימת הדם באיברים של כדור מיני מתן זקפה הגונה. תנאי התקווה של הפירורה בריא בלוטת הערמונית.

הפוך את המטרות שלך בישראל רק כאשר אתה מודל ארוטי מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,000 $.

הפרעות נוירוטיות בוטלות על ידי פסיכולוגים Sexopathologists.

התנזרות ממין, או התנזרות - אין חיי מין. בגוף האדם, הורמוני מין מיוצרים, שאחראים ליבידו ועל יציאתם של פונקציות מיניות. עם חיי מין קבועים, יש עדכון מתמיד של הרקע ההורמונלי. כאשר כמה הורמונים הם בילה, הם מייצרים אחרים להחליף אותם.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

הפסקה ארוכה במין יכול אפילו להיות שימושי. לא משנה מה סיבות הוא הופיע. In-1, אין תקשורת אינטימית במשך זמן רב - שיטה טובה לבדוק את השותף לנאמנות. V-2, ההתנזרות תסייע למהר את מידת ההתרגשות למקסימום. ואז סקס ראשון לאחר הפסקה ארוכה יהיה מאוד נלהב וחם. ולא לפחד שזה יעבור במהירות רבה. גם אם כך - אתה תמיד יכול ללכת על המעגל השני ולארגן מרתון סקס אמיתי לכל הלילה! העיקר הוא לא לעשות את זה מהעובדה שלא קיימת יחסי מין. אין דבר נורא!

Просмотров: 131 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar