Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:53
האם ניתן לתמרן גבר

אין אדם שכזה שלא יכול להיות מניפולציה. כמעט כל הפסיכולוגים לא אישרו את העובדה הזאת וסיפרו על איך הגברת יכולה פשוט לומר פשוט ולבסוף לתפעל גבר, להקים אותו לצדו, לכפות, לשים את זה בעדינות, לעשות את כל הגחמות והמשאלה. תאמין לי שאם אתה מתקרב לגישה מהצד הימני, אחרי זמן מסוים, האיש שלך יעריץ אותך, להתמכר לכל מיני או להיות, כמו כריכה רבים, נאמן, חיבה ונמדדת. כולם יודעים שזה רק הכרחי לנהל גבר, אתה רק צריך להכיר כמה כללים, אשר ייקח להביא אותך לערוץ הדרוש. נערות ליווי בראשון לציון

כללים מניפולציה של גברים
  • למד על העקרונות הגבריים של שלך נבחר אחד ואת הצורך אותם. כפי שלא היו מוזרה, אבל כל הזמן כל הזמן, זה היה אפשרי להפגין אדם כי העקרונות שלו הם גם חשובים לך, אתה מכבד אותם ולתמוך בו מאה אחוז. להראות לאדם, ואתה תראה איך הוא גדל כאדם, וזה חשוב מאוד בשבילו. איש לא יהיה רק ​​לסבול השפלה, בטון כי זה לא יכול להיות כל נאום. גם כל החבר 'ה הרגיז כאשר הגברת, לשים את זה בעדינות, מנסה להראות את אי שביעות רצון, ללמד אדם נכון לחשוב כך לדבר וכיצד לקחת את הפתרונות האלה שצריכים לה.
  • למד את הצרכים של האיש שלך. אם אתה רוצה לבנות משפחה עם אחד הנבחר שלך, בשבילך אתה צריך לבסוף להבין שזה רק את הערך בשבילו כי הוא חסר בחיים כדי לנסות, באופן כללי, כדי למלא מה מסיבה כלשהי זה לא קיים. להפגין אותו. כבר מזמן ההנחה שהגברים אינם זקוקים לליטוף ורכות. הם גם רוצים להיות כמו שאנחנו מבטאים, מותק ומובנים.
  • לעשות אדם מחמאות. חשוב מאוד בשבילו, כך שהגברת תמכה בכל קשיים חייו, עזרו לפתור קשיים, מתוחזק מבחינה מוסרית. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי לא להשאיר את האיש שלך לעצמו עם טיפש שלו, להראות שזה באמת מאוד סקרן בשבילך. כמו כן, לא לשכוח את היתרונות הפיזיים של גברים, להראות לו שאתה לא ביישן להיות, כפי שאנו מתעלמים, פרנק וכיצד לדבר עם פרנק נושאים. השבח Muzhchen להצלחה, תמיכה במהלך היעלמות. גברים מאוד מעריכים את הנשים.
  • בחר בגדים כי האיש שלך אוהב. כדי לעשות זאת, זה הפך להיות שווה את זה כדי לגלות בערך, כפי שכולם אומרים, את העדפות הטעם של גברים, אשר, בסופו של דבר, להתייחס אל המראה. אם הוא לא אוהב איך לבוא לידי ביטוי, בגדים פרנק וולגרי, מיד לזרוק אותו מן הארון שלה, לקנות את אפשרויות הבגדים המאופקות ביותר. זכור כי בשבילך בכל מקרה, מה יחשוב על כל השאר, הדבר העיקרי הוא שהאיש שלך נשאר, כפי שכולם יודעים, מרוצים, איך אנחנו מדברים כל הזמן, מרוצים איך נבחר שלו. כמה נשים יש להדגיש כי זה יכול לומר כי עבור אדם הוא בהחלט לא ביסודו, כמו שמלות אישה, הנשמה העיקרית. אבל עכשיו זה לא סוד לעובדה שזה לא למצוא אדם שהיה מסוגל לאהוב את הגברת על נשמתה, עם, כפי שכולם אומרים, היום הראשון כל תשומת הלב הולך היופי החיצוני ואת האטרקטיביות. אם נראה כי אדם במיטה ייבנה ליד, כפי שרובנו התרגלו לומר, גברת תחתונים יפים, אתה בהחלט ללכת ערכות מאוד איך זה הכרחי להביע, פשתן חיבה, וזה באמת אחד זה.
  • כמה ממשיך SE... איך לבשל...
  • תמיכה כל הזמןאלה שנבחרו, ללא קשר למצב. אם אתה יודע עם בנסיבות מסוימות, אתה מודע לכך שהאיש שלך לא בסדר, אין צורך להפגין את אי שביעות רצונו. זה בהחלט לתמוך בו, למרות העובדה כי המצב הוא חסר תקווה. לעולם לא להרים על המילים האלה כמו "תוכלו להצליח" או "אני מאמין בך". עבור גבר באמת, כפי שכולם יודעים, תמיכה כזו יש את המקום להיות.
  • ללכת על פשרה. שים לב כי גברים לא מעודדים כאשר הם מתווכחים איתם או לבסוף, עשוי למצוא השקפת עולם משותפת. נקי כל הזמן להתפשר ולשמור על השקפת העולם של עצמך נבחר אחד. תארו לעצמכם עובדה אחת על מנת להראות לו שאתה באמת מעריך אותו והם מוכנים ללכת איתו עד הסוף כאשר הוא הוקם, כל הנסיבות. כולם יודעים שאם משהו באמת נסער אם אתה באמת כועס, אתה סוף סוף להראות את זה כדי להראות את הגברים ולהציע כיצד להביע את הפשרה שלנו, אשר יוכלו לצרף אותו ולהמיס את הקרח שנוצר קודם לכן.
  • Просмотров: 514 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar