Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:45
חשפנות

המונח סטריפטיז הוצג לעולם באמצע שנות ה-1800. זה הוכח בציורים וסרטים שונים מאותה תקופה.

גם מקור החשפנות אינו מסתורין לאנשים. למעשה יש מספר רב של יוצרים של מופעים והופעות אירוטיות אלה, אבל מירנה לוי היא אחת המפורסמות ביותר.

היסטוריה: ההיסטוריה של שמלות/חולצות/חולצות צמודות שניתן לפתוח לאט לאט מקלה על רקדני חשפנות להחליק מהבגדים מבלי להפריע לכוריאוגרפיה בסצנות ריקוד מסוימות, כמו בריקודי הולה הופ בהוואי, כאשר נשים מסירות יצירה אחת ארוכה. של בגדים בכל פעם, ללא הפסקה במוזיקה או בקצב, בתנאי שהם מכירים את הריקוד מספיק טוב כדי להמשיך לרקוד באין מפריע בזמן שהם מתפשטים. חלק מהשותפים לפעילות מתמכרים מאוד להקניט הזה ומתפשטים בעירום לחלוטין כשהם רוקדים יחד, בין אם הם מופיעים לבד או כאמצעי פיתוי או מוטיבציה עבור

מבוא: נערות ליווי בקריות

כביכול, כאשר בתחילת המאה ה-16 והמאה ה-17 חזרו מלחים אירופאים ממסעות ארוכים עם סיפורים על עדות לתרבויות אפריקאיות, ועל נובה העירומה שמבצעת את "טקס הטאנטקה" המפורסם, האירופים למדו להמציא את המילה "סטריפטיז". הם אייתו את זה "חשפן" כדי שאריסטוקרטים צרפתים לא ייעלבו - זה הופיע לראשונה בעיתון בניו יורק.

אין מספיק מידע בדף זה.

אין תמונות או תוכן בדף זה.

היי. אני ג'מה. כשהתחלתי את המסע שלי מסביב לעולם עם איש קשר בפריז, שמתי לב שאין שום אזכור לאמנות הפשטה הנפלאה אז להלן תמונת מצב קצרה של מה שקורה במועדון הג'נטלמן הפריזאי הממוצע שלך.

גברים ונשים נכנסים יחד אבל הגברים הם שעומדים בתור לריקודים פרטיים: 135 דולר ל-30 דקות עם האישה לפי בחירתם ו-250 דולר לשעתיים עם שמפניה ותותים. כמה מילות עצות למה לצפות: נערות ליווי בצפון

האזכור המתועד הראשון של המילה סטריפטיז היה ב-1892.

נערת הראווה האמריקאית Carry Nations תוארה באמצעות מגזין כ"רקדנית החשפנות המפורסמת ביותר" ב-1926.

סטריפטיז, הידוע גם בשם אקדיזיסט או פשוט חשפן, הוא התרגול של ביצוע סטריפטיז. זה נעשה על ידי אדם שמסיר כל פריט לבוש בזמן שהוא חושף בהדרגה את גופו לקהל או למצלמה.

בנות הרוקדות במופעי חשפנות עשויות להיות מוצגות על ידי גבר כהשתתפות אטרקטיבית בבר, מועדון חשפנות, מסיבה או אירוע הופעות אחר, המרומז לספק רק סוג זה של בידור. הבנות הללו לרוב אינן חסרות מלווה ועדיין צפויות להיות להן דרך כלשהי המכסה אותן בצורה מוערכת באופן חלקי כמו ביקיני על חוף הים, ידע על הגינות ציבורית - בין היתר בגלל הגיינת העבודה והבטיחות שלהן.

Просмотров: 83 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar