Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:55
כדאי לעשות אהבה במהלך ההריון? טיפים של אנשי מקצוע

הריון בכל התקופה ההיסטורית היה רשום כמעט קדוש, נשים בהריון טופלו בכבוד ובטיפול, כי הם היו בדרך לתת חיים אדם חדש. מסיבה זו, אף אחד לא יכול היה לחשוב על יחסי מין עם גברת שיש לו ילד.

התוכן של המאמר

1 אגדות על סקס ב זמן הריון 2 טיפים ל סקס עבור ההריון

בזמנים המודרניים נשמרו צפיות דומות, אבל האמת סוף סוף פתחה אנשים. הם כבר לא צריכים לדאוג אם זה אפשרי לקיים יחסי מין במהלך ההריון. ואם הגברת תרגיש האמין יפה, זה יהיה מושפע באופן חיובי על היווצרות של העובר ועל זה מצב רוחו.לעתים קרובות אנשים מולי כי במהלך ההריון אתה לא יכול לקיים יחסי מין בתנוחות "קלאסי". על ה אותה עמדה שבה קיום יתרחש, אין ערכים. את הסימן הנכון שמשהו משתבש יהיה אי-נוחות צד נשים.

ואם זה נחמד, אז הילד לא יאיים על כל דבר.ואת הטיעון האהוב של אויבי מין במהלך ההריון הוא הצורך באמצעי מניעה כדי למנוע שידור של זיהום מן האב לילד. למעשה, אדם ללא קונדום הוא פשוט לא מסוגל להעביר כל זיהום אם הוא לא צריך.

תחושה של אחריות לכל החיים הילד שלך לא נותן לגוף לשמור על ליבידו באותה רמה. לעתים קרובות ראש ההריון ממלא את המחשבות המדאיגות והנוראות הקשורות אליה יֶלֶד. כל האחריות הזאת, שינוי חד במערכת יחסים, חברתית חדשה התפקיד, התצורות הקרובות בחיים בהחלט לשים לחץ על זה תוכנית חושנית.

במהלך הראשון לכן, לא יהיו תצורות אחרות באורגניזם הנשי. באמת, בחיים, זה מאוד מדי פעם כדי לאבחן הריון ב מהלך החודש הראשון.

בישראל, אין דעות קדומות של אזור, ואילו מדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי בתורו, אסקוגר פשוט רואה שותף באירוע, תומך שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של המצב.

לראות את העובר יהיה לא מציאותי אפילו עם אולטרסאונד. לכן, שום דבר לא צריך להיות שונה בחיים אינטימיים של 2 בני זוג - אתה יכול להמשיך לקיים יחסי מין עם חריצות לשעבר.

ובחודשים האחרונים - לדאוג ללידה הקרובה. ובכן, המספר הבלתי מוגבל של צרות תוצרת בית והמכשיר של חיי העתיד של הילד אינו מפשט את המצב.

לא שווה את זה הנחה פנימית ותצורה חיצונית של נשים, אשר גם יהיה להדוף אותו מקרבה מינית לשותף. מצב רוח נדנדות בשל רקע הורמונלי לא יציב - עסק רגיל. משאלות רגילות לא לגרום להריון באותה תככים והתרגשות מאשר קודם. או שהם ההפכים יחוו רצון בוער וחזק לקיים יחסי מין, ולדכא אותו בחריצות, ואחרי - כדי לנער את עצמך שִׁחרוּר.

תצורות חיצוניות בהחלט ישפיע על הליבידו של האם העתידית. ברוב המקרים, שלילי דֶרֶך. גידול, בטן, חוסר יכולת להטריד על עצמם ללא עזרה של אחרים, קבוצה של משקל והשלכות של קפיצות הורמונליות - כל זה מאלץ גברת להרגיש הכי פחות יפה. מכאן סובלים אותה אמון בתוך עצמך, היא כבר לא רואה את עצמו תאווה וסקסי. זה אפילו עלול להוביל לדיכאון ולאדישות.

גם כן מקבל ניסיון טרולייה. באופן טבעי, לא כל כך גדול כמו אמהות עתידיות, אבל מסוגל להוריד את תשוקתו המינית. לעתים קרובות מאוד גברים מפחדים גם קציר את התינוק עם מעשיו, זה מפחד לאבד שליטה במהלך יחסי מין לפגוע בן זוג. לא לספור את זה, לא כל אבות עתידיים ימצאו סקסי בהריון. באופן טבעי, הם יכולים להסתיר את זה, אבל חוסר רצון להיכנס לתקשורת סקסית יהיה לקרוא לעצמו.

חוץ מזה האב העתידי בהחלט דואג באחריות שנפילה עליו כהורה. הוא יצטרך לעבוד קשה יותר כדי לספק בן זוג ואת בן משפחה חדש. יהיה לדאוג לבריאותה ובריאותה של הילד. ו עם כל זה איכשהו לצייר את הזמן לבלות זמן עם הילד. כגון המטען נופל על אדם למעשה ברגע אחד עלול ברצינות לדפוק על הנפש, ו, באופן טבעי, להפחית באופן משמעותי את הליבידו.

TEX אגדות ב זמן הריון

סביב הנושא הזה סכסוכים ודיונים. עם כל זה, ההרגשה נוצרת כי רוב המשתתפים שלהם הם אנשים אמונות טפונות לא את המוח הגדול ביותר. ללוש על מנת ליצור קשר עם מקורות פתוחים וליהנות חינם, מידע מובן ואמין, הם ממשיכים לגדל מים מריקים פנימה שנוצרו לייצר אגדות חדשות ונוראות על מין במהלך ההריון.

אחד ה הצהרות אבסורדי יהיה זה סקס עם גברת בהריון בוודאי יהיה מזיק לגברות ולעובר. מדענים - סומולוגים בביטחון להפריך את זה. אחרי הכל, החיים המיניים תמיד יהיה שימושי עבור אנשים עם לפחות מצב בריאות ולפחות ככל גיל. במקרה הגוף יש פעילות זו ילך אל הפגיעה, הוא יחפוף את כל מנגנוני עירור. ואם האדם באמת רוצה לקיים יחסי מין, אז זה אומר שהגוף מוכן זה עם הקלות אני אצליח עם העומס.

אבל כמה רופאים ממשיכים למנוע יחסי מין עם המטופלים ההרה שלהם. מישהו מטיל עליו איסור מוחלט, מישהו רק מגביל אותו לחודשיים הראשונים והאחרונים של ההריון, גם לשלושה חודשים אחריה. זה יכול להיות מובהר על ידי מספר שיטות.

ב -1, הרופאים לעתים קרובות לא רוצים לקחת אחריות על השלכות אקראיות עם חולים ההריון שלהם, כל כך מטעה לחלוטין סקס רק לעובדה כי אם משהו עם הפרי מתרחשת, הם לא יינתנו אשם. ב 2, שום דבר לא מונע את הרופא להחזיק מבטו או אפילו דתי על החיים והריון כלומר. ואז הוא ייזכר פשוט כפי שעשו בעבר.

אין שם כלום יוצא דופן כי בני זוג, מרגיש תשוקה הדדית, מפרים את ההגבלות האלה ללא תוצאות על בריאותם שלהם. לכן הוחזקו בנושאים חברתיים, לפתוח את האמת - מזיק או לא מין עם אישה בהריון. ועל עצמם ראיינו אישר כי הם לא חווים איזה סוג של בריאות גבירותי ותינוקות אחרי שהם קיימים יחסי מין. כי נכון רופאים זמן קצר יותר למצב זה, אם כי הם עדיין ממליצים להימנע מין מין פעיל מאוד.

המיתוס השני הוא כי הגברת, סוג, לא צריך הלבשה סקסית במהלך ההריון. בפועל, השקפת העולם הזאת לוקחת שורש במבט מוסרי מיושן. כך שאומרים שמין יש צורך רק כדי להרות את היורש.

תומכים פעילים של תיאוריה זו לא נכונה להוביל כמו טיעונים את החיים של בעלי חיים מסוימים שאינם חווים תשוקה סקסית בעת הכניסה לעובר. אבל זו טעות קשה מאוד, כי הם לא לוקחים בחשבון את העובדה כי אדם, בניגוד לבעלי חיים, הוא מסוגל לחשוב על הרצונות הסקסיים שלהם. והבדל זה לא נעלם בכל מקום אחרי הגברת נכנס להריון.

באופן טבעי, ב תוצאה של התלהבות תסיסה הורמונלית מסוימת בגברת מאי ירידה. אבל עם אותו fourror הוא יכול להגדיל, להיות טוב יותר מאשר בנסיבות היומיום. עבור רוב האנשים הגים הילד הוא התחלה של מערכת יחסים חדשה, במה שצריך להיות יותר אינטימיות ואת האמון. אם הגברת כמעט נמנעת מין, מנסה להישאר רק אמא, היא מסכנת לאבד ביטחון אשתו תככים.

עוד אחד המיתוס החקרני הוא שגברת בהריון לא ראשוני עבור גבר. באופן טבעי, מצבים כאלה עשויים. אבל לא בתוך זוגות שבהם בן הזוג באמת אוהב את גברתו באמת. היא תהיה נאה עבורו, אפילו עם בטן גדולה, שיער פריחה היסטריות ללא שינוי. מדענים כבר נתנו תשובה חיובית לשאלה זו.בתחילה סקס במהלך ההריון גורם למספר עצום של מחשבות מגעילות כי להדוף בני זוג משיעורים אלה. למרות שרוב הרופאים והמדענים משוכנעים היא כי המין הראשי נעקר, אמהות ואבות ממשיכים לדאוג. דירות דיסקרטיות במרכז

בנוסף לצרות ידועות על ראשי ההורים העתידיים, חדשים ניסיון ואחריות.גבירות נמנעות סקס במהלך ההריון במספר עצום של נסיבות. עבור אמא עתיד זה יכול להיות חוויה חדשה ומבחן רציני.

בזהירות על איך אתה יכול לעשות נשים בהריון, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה!

טיפים ל סקסינג עבור ההריון 2

העובדה כי סקס יהיה עקורים לחלוטין עבור האם ואת הילד הקרוב שלה, לא אומר את זה אתה יכול ליצור במיטה כל זה שמח. זה חייב להיעשות על ידי זה זהירות ולבקש בחשבון את התכונות של מצב הגברת בכל החודשים של הנוכחי הֵרָיוֹן.

גם אם המוח יידע את התשובה אם ניתן לקיים יחסי מין במהלך ההריון, הרגשות והאינסטינקט האימהי יגיעו לה החלטה זו. לכן, הגברת למעשה למנוע את כל היחסים האינטימיים, יהפוך זהיר מאוד, מאופק, יהיה לדכא כל סימנים של רצון סקסי. גבירותיי הריון הראשון ברוב המקרים חוששים כי סקס יכול להיות תנאי מוקדם להפריע בתהליך זה.

אבל S בואו של החודש השני לכל אחד יהיה ברור כי בקרוב המשפחה יקרה חידוש ארוגים. רופאים בשלב זה רושמים ניתוחים שונים. אם הם התוצאות מצוינות, כמו גם את הרווחה של אמא בעתיד, אז אתה לא יכול להימלט מן הקרבה אינטימית. אבל כמה רופאים לשיפוט בטיחות יכול ממליצים להימנע ממין בחודשים הראשונים של ההריון.

חודש 3 יהיה די מספיק. בשלב זה, כל הגברת הבהירה מופיעות "מקסים" של הריון - רגשות לא יציבים, חולשה, נמנום, היפראקטיביביות. יש צורך להראות סבלנות ולנווט במין רק על הרצונות של אמא העתיד. אבל אם היא לא תרצה את זה, זה לא שווה להתעצבן. מצב זה יהיה בקרוב פחות או יותר התייצב.

חודש רביעי היא תחילתו של השליש השני של ההריון, נחשב הכי הרבה תקופה מתאימה לפעילות מינית. בחילה, רווחה רעה חולשה נסיגה, משאיר רק מרוצה ואת הגברת הרציונלית בציפייה שמחה ליולדות. עם כל זה, בטן למרות שזה מורגש, אבל עדיין לא מנע סקס בכל מקום נוח.

החודש 5 זה נחשב מחזור באמצע של הריון.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. כלכלה לבחור ליסר, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

בדיוק אז יש מיוחד חיזוק התשוקה המינית לגברת. לכן, הם לא צריכים להיות מבולבלים איך לא זה שווה נבוך על ידי הגוף השתנה משלו. פעילות סקסית כזו לא רק להביא זוג הרבה הנאה, וחזק את משפחתם עָנָיו. אחרי הכל, על הנערה מאוד ביסודו להישאר בבירור הֵרָיוֹן.

תצורה ב ' הגוף המתרחש הראשון השליש השני של הריון, לאפשר לגברת כדי לקבל הרבה יותר הנאה ממין. זה קשור העובדה כי אברי המין של הגברות לגדול בכמות הזרם הדם אליהם מגביר את מה שמגדיל באופן משמעותי את רגישותם. לא שווה את זה מבולבל על ידי זה, כי ההנאה של אורגזמות במהלך תקופה זו במשך זמן רב ירפא את זיכרונות בני הזוג.

בחודש השביעי הבטן הופכת כבר ענקית. זה כבר לא מוסתר. בְּ זה ממשיך לגדול כל שבוע. לעתים קרובות מאוד אבות עתידיים הם מפחדים צמיחה כזו ומאמינים כי עם סקס עדיף לדחות. אבל אם מצב הגברת הוא מדהים ואין איום על העובר, ואחר כך ממין מגע לא יכול להיות אמיץ. הדבר היחיד שאתה צריך לדאוג - זה נוח עבור גבירותי תנוחות.

עבור השמיני החודש נצפתה לעתים קרובות ירידה בפעילות מינית. זֶה לא רק עם שינויים בגוף, ועם חוויות רודה. אמהות מתחילות לחשוב על בחירת בית חולים טוב ליולדות, קונים דברים של ילדים סידור החדר. לעתים קרובות, סקס זה פשוט חסר כוחות של זמן. אבל פסיכולוגים וסקאולוגים לא מייעצים לחלוטין לחסל סָמוּך. גם אם זה לא הולך לקיים יחסי מין, אז אתה בטח בהחלט כנף אינטימית ליטוף.

בחודש האחרון הריון כמה רופאים אפילו לייעץ סקס ככל האפשר, אחרי הכל, זה זרז טוב עבור פעילויות גנריות. לעתים קרובות לידה גבירותי החלו רק כמה שעות אחרי שהיא עוסקת סקס, ועם כל זה הם עברו באופן מפתיע רק עם איפה הכאב הקטן ביותר רגשות.

אין צורך לפחד או מבולבל מין במהלך ההריון. זה יהיה שימושי לא רק עם הצד החושי ולקשר קשרים, ועל החלקה החלקה של העבודה.

קרא גם במאמר שלנו כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה, להלן להתייחס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

סקס במהלך ההריון, נניח אם הוא לא לשרת את הרופא. ישנם מספר מצבים שבהם חדירה פעילה ואורגזמה של נשים יכול לעורר דימום ואפילו הפלה. במקרה זה, הגברת נופלת על שימור שבו המדינה שלה נשמרת תחת שליטה מיוחדת. במצבים אחרים, מין במהלך ההריון ייהנו בלבד. In-1, אתה יכול להירגע ולארגן כמו מצלמות רבות כמה בשבילך רוצה - אין עוד אמצעי מניעה. V-2, סקס בחודש האחרון של ההריון - אפילו הצורך. הזרע מרכך את הצוואר של הרחם, אשר מאוד מפשט את תהליך המשלוח.

Просмотров: 120 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar