Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:27
כמו במיטה, להביא אותו מן המוח: 12 שיטות פעילות

סגור מקרים עם איך כולם אומרים, אדם אהוב לא צריך להיות משעמם, כמו שרובנו רגילים לומר, רגיל. זה למה הגברת החכמה מעת לעת מתבקשת כשאלה כמו במיטה כדי להביא אותו מן המוח. ואכן, אנו מציעים לך קצת הכרחי סובייטים.

סעיף תוכן

1 הצג תשוקה כנה 2 לפרסם צלילים עדינים 3 להתחיל אהבה משחקים עם פרלוד 4 Ordigraize תאורה ארוטית 5 בהתלהבות נתון 6 תגיד לו משלים 7 לתקשר עם זה 8 אל תפחדו מנוגדים 9 הצג את היוזמה 10 ללבוש תחתונים יפה 11 להיות ספונטני 12 אמון השותף שלך 13 לסיכום

הצג תשוקה כנה

הכל כמובן. אולי העובדה שאדם לא יסבול כשהגברת עושה אותו סקסי טוֹבָה. לכן במילים שלך ופעולות צריך רק להרגיש עניין. זה יכריח אותו, באופן כללי, לרעוד ולחלום על החדש "ללכת. תארו לעצמכם עובדה אחת ללכת לפגוש משלך שותף עם הנאה ושמחה.

פרסם צלילים עדינים 2

שלך תגובה חיובית אומרת לאדם שהוא יעשה הכל נכון. לֹא שקט כמו פרטיזנים. ארון מתים שקט עדיין לא התחיל. תראה איך בשבילך כמו כל מה שהוא עושה. החלק הגדול של הגברים נראה שהם נשמה לשמוע גניחות מרגשות במהלך יחסי מין.

להתחיל אהבה משחקים עם foreplay3

גברים מאוד מעריץ איך אנחנו מדברים כל הזמן, מגע רך! הם יכולים להיות מופחתים עם עשוי קל משיכות ונשיקות.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. אבל זה כבר לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

כך התייחסו למשחקים - צעד בסיסי מאוד של קרבה פיזית. הוא קובע את הטון לכל הפעולות הקרובות של השותפים. נסה לא רק לשכוח זה.

ארגן ארוטי מאיר 4

איש אוהב ochami. זה לא אומר שאתה חייב לעשות אהבה בשעות היום תְאוּרָה. רק לשיר על זה הצעיר יכול לשקול את הגוף ואת הפנים. זה יהיה מאוד נעים בשבילו. קווי המתאר שובהק של הגוף שלך יהיה כנראה לעבור אותו במיטה עם המוח.

לחתום עם התלהבות 5

מִין שואל את נוכחותם של שני השותפים. לכן, לא להיות עצלן וגם להראות את עצמך במהלך האופן שבו אנשים רגילים להביע, למיטה. אל תצפו שכולם ייעשו על ידי גבר. לְנַסוֹת הזז את עצמך. כנראה שניכם יהיו מרוצים.

לדבר איתו משלים 6

רגיל את הנתיב, כפי שכולם יודעים, מנקה sequapile של השותף שלך. תגיד לו איך הוא לא רע במיטה, לשבחים על כוח, תושייה, חוצפה וסיבולת. כנראה בשלווה שלך, היתרונות האהובים עליהם הוא רק צריך לספר.

לתקשר עם HER7

סקס - זה גם תקשורת. זה מציע שאתה מודע זה לזה, חבר חבר חבר לכיוון. עבור מישהו שיחה היא אהבה prelude. שים לב שהוא מגדיר אדום רומנטי. ומישהו, לשים את זה בעדינות, סבור כי הידיים, ספוגים ועיניים עשוי להודיע ​​יותר, מ 10 לשווא של מילים בילה. על טעם ועל ריח. אבל יש צורך בתקשורת. זה נותן תחושה של נפשית ליד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אל תפחדו מנוגדים

מְאוֹד זה ביסודו של זמן כדי לעשות שפע בחיים האינטימיים שלך. אחרת, היא יתחילו להיראות בשבילך, כפי שכולם יודעים, משעמם שגרה.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. מספר, לקוחות הם בנים בטוחים, אשר רוצים להופיע בהצלחה במבט אחד בחופשה, לוקח יד עם בחורה בהירה. זה להרוויח זה די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

כנראה שבחרת כפי שהיא אוהבת לְנַסוֹת. וזו שיטה נוספת של הבאת לו במיטה עם המוח. לכן, אנו מפנים את הפנטזיה, אנחנו מעוניינים מראש ניסיון ו ... קרועים לקרב!

הצג יוזמה 9

סאי גבירותי ובזמן הקשה שלנו משוכנעים שהאדם חייב להראות כל הזמן יוזמה סאם. אבל מעת לעת אתה יכול לשבור את הכלל הזה. לרוב זה מאוד מרוצה עם תורם כזה של אירועים. הוא מבקש למלא את כל הרצונות לבד, כמו אנשים רבים חושבים, שותפים נלהבים.

ליד תחתונים יפה 10

ל כל אדם הוא מרכיב אסתטי עקרוני מאוד. זה אפשרי כי בגלל התחתונה בסדר תחתונים יש צורך, באופן כללי, יעריכו. ולכן להתמכר זה לעתים קרובות יותר. ובאמת, ללבוש גרביים, גרבונים ארוטיים, חזייה בדוגמת. כל זה יהיה נהדר מסגור את היופי שלך.

להיות ספונטני 11

פִּתְאוֹמִי סובב אירועים יכולים סוף סוף לקשט את החיים האינטימיים שלך. באופן טבעי, נחמד לעסוק אהבה עם נרות ועל איך כולם יודעים סדינים משי. אבל ניגודיות קלה לעולם לא כאב. Givend לרגע אחד של תשוקה גואה במקום יוצא דופן שעה מזין. זה אפשרי כי זה ייתן לך, כמו רבים באים לידי ביטוי, הרגשות האחרונים יוצאי דופן.

אמון השותף שלך 12

W כל אחד מאיתנו הוא פנטזיות שאנחנו לא יכולים להבין. ללא ספק, ראוי להזכיר כי במין מצב זה מתרחש לעתים קרובות למדי. אנשים ביישנים, להיות, לספר זה לזה על האינטימית ביותר. אבל שום דבר לפחד לא שווה סוף סוף. טוב יותר לבסוף שאל שותף משלו, מה הוא חולם, ולשים את זה בעדינות, לנסות לגלם את חלומותיו לחיים. לכן אתם תיתן לו להבין מה פתוחים לבדיקות. זה כנראה גם צריך טעם לשניכם.

לסיכום13

פורצ'ן ב ' אהבה עם החבר שלך! עכשיו אתה מבין איך להביא אותו במיטה עם המוח, כי הזיכרונות שלך מ לילות משותפים יהיו צבעוניים ומרגשים!

Просмотров: 3234 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar