Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:49
לחשוף את הסודות איך באמת לעשות ילדה kuni

אם תחליט לעשות עם אישה משלך (או של מישהו אחר) סקס אוראלי ולהצליח בזה, אז זה צריך להיות טוב כדי להתכונן. Cunninguists מטורף פשוט יכול לחזור על החומר, אולי לגלות את עצמך משהו חדש ומבין מדוע האישה האהובה בעצבנות, לשים את זה בעדינות, מחליקה על שובפיך הצעה ונגלה בנימוס. לינגוויסטים טירונים ומאמר למדי לא נקודה לקרוא.

סעיפים מכילים

1 תורת 2 מעשית 3 טכניקות

תיאוררי

בואו נתחיל עם איך העובדה כי kunnilingus הוא לא כמו בנות רבות. בעוד אחד עם לבבות דוהה נראה טיפים וידאו על הנושא "איך לשכב בחור לשכפול כאילו ליטוף אוראלי ", השאר לרוץ ממנו, כמו מאש. מלבד העדפות אישיות מסוימות נלקחו בנפרד, ישנם שניים כל התנאים המוקדמים הרכשיים:

בושה. כמה בנות לא מקבלים סקס אוראלי בעקרון. ובכן, יש סקס בתקן לעשות תחת שמיכה, בחושך, ואז ללכת לכנסייה על הודאה, לשפוך חטאים. אוקיי, מגזים. אבל מה אתה עושה, ו?

אם האישה באמת מאמין COC הכל ידוע, בעל פה מלטף, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אהוב ולא נוח, אז היא לא תסכים על Cunnilengus אפילו תחת אימה כפי שאנו מבטאים את ביצוע המוות. גברת כזו יש לשחרר לאט, מג'ן תאים. ו, כמובן, ב זוג, הוא חייב להיות רק אמון אינסופי. נערות ליווי בקריות

גבירות אחרות מוכנים לתת, אבל לא רוצה לקבל.

אסקרטים מאומנים מתכוונים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא צד אחד בלבד שימושי לעבוד.

חלום על גבר אנוכי. כולם לא אדישים ומאחלים לספק לחברה שלי הנאה שמימית, תצטרך להזיע. להוציא שיחה חסויה ולברר מהי הסיבה.

בנות הן יצורים שבריריים מורכבת. זה פוחד מזה לפני כן תוכלו לבטא אותה מתיחה או שמנמן בוקה לא רוצה אותה. באופן דומה, הוא ביישן של אזורים אינטימיים שלהם. אולי היא הביטה בפורנו ומאמינה שהיא איכשהו באסימטריה, מכוער ו T.ד '. מה לעשות? לְשַׁכְנֵעַ. ואת המילה ואת העסק.

לא טוב -. אם אתה בטוח שאתה אלוהים של kunnilingus ולא ניסה איכשהו משאבת היכולות שלך, הזדמנות מצוינת שאתה מתגעגע למשהו. לִשְׁאוֹל שלה באמת לא אוהב kunnilingus בכלל, או משהו שלה לא חליפות ביכולות שלך, אבל היא חוששת להרגיז אותך? לעזאזל, עכשיו ואתה יהיה המתחם. אז, לא חבר 'ה, לדון הכל ולהמשיך. להיפטר מתחמים יחד עם פחדנים.

תרגול 2

השוק המודרני, לשים את זה בעדינות, נותן כמות בלתי מוגבלת של חומרי סיכה, כולל חומרי סיכה מיוחדים לחיבה אוראלית. "שרי", "תות", "קוקטייל טרופי" - לבחור כמה מאיתנו כל הזמן אומר, לפחות. זה לא איך לבזבז את הזמן שלך, ללקק את מטר למטר. כל מה שאתה צריך סוף סוף לעשות - לעורר את ראש הדגדגן. נקודה זו לפי רגישות עולה על הזכר, כפי שאנו מבטאים, את הגוף המיני, אז לא להפסיד, הטבע הוא כל חזה. אל תנסה לדחוף את כל היד לחלוטין. שים לב כי גם אם אתה הורשע זה בסרטים. לא לתאר את יליד רעב! טוב יותר לנשוך את הגברת על התחת מאשר מאחורי הדגדגן. באותו אופן, כמו בשבילך, אני לא אוהב, אם אישה תעשה רק מציצה עם פרצוף סובל, אז היא לא רוצה איך אנחנו רגילים לדבר, מבטה של ​​הנדון לגיליוטינה. ליהנות מהפעולה, לטאטא את המחשבות המיותרות ולראות על תגובתה. זיפים שלך יכול, בסופו של דבר, לגרום לגירוי, איך אנחנו כל הזמן מדברים עם העור של הילדה חיבה. או שאתה פשוט מקל אותו למוות. ניגש לאורגזמה, בא למוות. זה לא טוב איכשהו. מונוטוניות ומונוטוניות חייבים ללכת מעבר לגבול של חדר השינה לנצח. מערבבים את הכלים שלך (ספוגים, לשון, אצבעות). התנועות חייבות להיות רכות, ללא לחץ עודף. יש צורך להדגיש את העובדה. ואכן, זכור כי הדגדגן של הנערה הוא מרכז קצות העצבים? לחץ עודף הוא מסוגל סוף סוף לספק רגשות מגעיל. לעשות את זה בעצמך, זוכר את הרופא של הנוירולוג, להכות אותך על ידי האמר הברך? אז השוואה כזו: תארו לעצמכם איך לכריע את ליטוף את הגברת האהובה. ומאוחר יותר היא לוקחת פטיש ופתחה אותך עליה. רגשות פיצוץ? באופן טבעי! מזרקת רגש? תהיה בטוח! אבל לא ממש חיובי. לזוז, לערבב, לערבב. נשיקות, סוסו, נע עם אצבעות. אלה אם החמצת את הנקודה על "מונוטוניות ומונוטוניות" לעיל, בהתחשב בכך שזה לא עלייך. עדיין טיפסנו עליך. אם שותף בצעד אורגזמה, לא לשנות את הטכניקה ואף יותר, כך שהם לא מפסיקים, גם אם הוא ניצח, כפי שכולם אומר, עקב שמאל. הלכת אליה, כמה מאיתנו אומרת כל הזמן, עבודה קשה, אתה לא יכול לזרוק הכל באמצע הדרך. לשים לב למשטח הפנימי של הרגל. אם יש הזדמנות, ללטף את החזה (אם התנוחה, שבה אתה, זה מאפשר, או אם אתה יודע איך למתוח כמו אלסטיקה ב "superfame"). על הגישה לאורגזמה, מעט נדבי בתחתית השותפים הבטן. כמעט כולם אוהבים את זה, לבדוק את acceptor בפועל. שים את השותף מתחת לגב התחתון את כרית - נוח לך, ועליה. על פי הסטטיסטיקה, הגברת לוקחת 15-20 דקות כדי לקבל אורגזמה ממה שאנחנו מבטאים, חיבה אוראלית. כי אתה צריך גם לקחת תנוחת נוח e.

טכניקה

אלף בית. אתה יכול לסגת את הלשון של האוזה לפחות אלפבית, אם כי רובנו התרגלו לומר, סינית. אחד איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הטכנאי המפורסם ביותר של cunningus. רגיל, אבל עם איך אנחנו רגילים לדבר את הדגש. להתחיל איתה. משחק חצוצרה. שואפים, ובנשיפה איטי לשחרר את האוויר עם ספוגים, כך שהם רוטטים. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל הטכניקה בולשיט, אבל אם היא הוא מבוצע בוטל, אני לא אשמע אותך, אבל שלה. צייר מכתב V אבל לא הדגדגן עצמו, וסביבו. זה כבר לא טכניקה נפרדת, מהר יותר hitresky קבלה. זכור, אנחנו כאמור כי בגישה של אורגזמה בשום פנים ואופן לא יכול להפסיק? ובכן, אתה יודע איך הם מתפללים - אם זה ציד מאוד, אז אתה יכול. להפסיק ולהמשיך את הכיף שלך כאשר הגל יסתוג.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו מבט לא מדויק כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. אבל לעתים רחוקות שמבין כי לשירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

מופיעים אלה מתוכננים משחקי הגלים של אורגזמה, לשים את זה בעדינות, ייקח גברת עם ראש.

Просмотров: 119 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar