Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:55
למה אין מין עם אשתו? כיצד להחזיר אותו למשפחה?

על פי סקרים סטטיסטיים ותצפיות סוציולוגיות, תושב הרוסיה הממוצע נכנס למגע מיני עם בן הזוג לא יותר מ 1-2 פעמים בשבוע. נתונים, כמובן, מופשטת יפה.

התוכן של המאמר

תחושה של פחד ומצבים מלחיצים 2 תביעות הוספת זו את זו 3 קנאה רגילה 4 כיצד להחזיר את המין במשפחה?

אחרי הכל, לא כל אדם ישירות אומר שאין לו מין עם אשתו. באופן דומה, כפי שיש זוגות נשואים עוסקים בו באופן קבוע ויומיומי. למה זה קורה ועם איזה הבדל זה בחדרי השינה בחיי הנישואין מחובר?

פסיכולוגים חוגגים שלוש סיבות עיקריות מדוע אין מין, ובנישואים נעלמים תשוקה ורצון לשותף.

תחושה של פחד ומצבים מלחיצים

אנחנו חיים בזמן שבו הקצב האץ כל כך שאין זמן למין, אלא לשינה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יקצה את הרמה ואספו חברה נעימה.

ריהוט עצבני בעבודה, מהיר ומשוגע ברכב מכונית מהבית למשרד, צרכים גוברים של ילדים בחינוך ושיעורים מחוץ לבית הספר - אפילו נשמע מייגע.

ובכן, איפה אחרי כל זה גם סקס? לעתים קרובות זה לא קורה אפילו הפסקה של חמש דקות, אבל אתה רוצה בלהט, עם הקדמה ולאחר מכן לשכב מחבק. בדרך כלל מחשבות כאלה מזוקקים ומדיחים למחר. וכך יום ליום. לפעמים בזוגות פשוט לשכוח את החוב הנישואין. ובו לשווא.

סקס תורם לאימון סרוטונין, הורמון אושר. בלי זה מתחיל שערוריות ומריבות בגלל אלה דברים שאליהם אנשים בדרך כלל אפילו לא לשים את תשומת הלב שלהם. הוסף כאן בעיות בעבודה, גיל המעבר של ילדים, מחסור בכסף.

אנחנו גם ממהרים זה לאבד את הבסיס של כל קשרים בריאים וחזקים. ב סיכום כל לבוא למבנה שזה יהיה טוב יותר להקצות את זה תהליך זמן נעים. לפעמים זה מאוחר מדי. רגשות ורגשות. על ה הרקע מתרחש בגידה או פער מוחלט של נישואין.

רגישים במיוחד ללחץ גברים לקחת את כל המכה של החיים. הם מחליטים את כל השאלות, הנוגעים לעבודה, כסף, בילוי, קניות, טיולים. איך אתה לא מתעייף. מִין זה דבר נעים, אלא עלות חזקה. גברים לעתים קרובות מחפשים פשוט יותר שיטות למאבק בעייפות. אם הבעל ישב למשחקי מחשב או טלוויזיה עם בקבוק קצף, קשה לפתות את המאהב הפלרטטי שלו מחוות שיחות.

וגברים מפחדים. עכשיו המצב אינו נדיר כאשר האישה ניסור ומורשה את בן הזוג שלו. אז היא לא מספיק כסף, יש צורך לעבוד קשה יותר. זה לא מתאים למין. לאחר כמה כשלים או הערות לא מחמימות, האיש מפסיק לרצות את בן זוגו.

צעדים פזיזים כאלה מאישה די ירד במהירות ליבידו של גברים בתחילת האדמה. לתקן "shoals" הוא די קשה. לכן, אין צורך לדבר ולטעון האהוב שלך על ידי בקשות מופרזות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

תביעות הוספת זו את השני

אין דבר מפתיע העובדה שמין עם אשתו היא לא, אם מריבה רצינית קרה ביום הקודם. באופן כללי, מתפסו לכתובת של השותף עשוי להיות נתפס הרבה יותר קרוב לב ממה שאנחנו לפעמים מצפים. אם אף אחד לא הולך להשתמש, אז יחסים סופי מגיע.

זה מסוכן לתרגל "סקס כסימן של יישום". במהלך מריבה קורה פליטה גדולה למדי של אדרנלין לדם. כזה "נדנדות הורמונליות" מסוגלים לגרום להתמכרות חמורה. בעתיד, זה יכול לצאת אפקט NEPTUTE כי בני זוג מחכים. לפני כולם, הם ירצו לריב. ראשית, עם הזמן של חומרת הרגשות, הוא עמעום ואפילו מריבות להיות שגרתית.

במקרה זה, סקס לא יהיה בהחלט לא רוצה, ואת המריבה תיראה לא כרגע מתוך סרט רומנטי, אבל איך מכרסם שני כלבים מאפס. שנית, הכל אמר בשרישה של תשוקה, ממש משאיר את הסימן.

בעתיד, זה יכול לקרות כי בן הזוג יהיה במשך שנים רבות כדי לזכור את השותף של המילים הלא נעימות, אשר הוא הקשבתי פעם לכתובת שלו או נטוש בצלחת זעם לעברו.

קנאה רגילה

קנאה לפעמים מוטיבציה טובה ביחסים. אבל לא כולם יודעים איך להשתמש בו כראוי למטרות אלה. לעתים קרובות יותר מתברר כי גבר או אישה אפילו לא חושב על בגידה.

בעוד החצי השני חשוד באופן קבוע, חוקר ומחפש. מי רוצה להיות אשם ללא אשמה? זה דוחף אנשים כדי נשוי בגידה. הרגע המרכזי - אם אני כל כך סובל מחשד, אז תן לזה באמת באמת בשביל זה.

נשים נוטות לפנטז ולהמציא דברים כאלה שהאיש לא חלום אפילו. היא, כמובן, אומרת לבעלה. החוזרת להשמיץ את הסיוט כולו, שצייר את דמיונה. ואז נעלב לבדיוני שלו. ובסופו של דבר מסרב בדרך כלל בתואנה זו במין.

זוהי התנהגות טיפשית ביותר. אדם שאין לו מין עם אשתו במשך זמן רב יקבל אותו רק מאישה אחרת. וזה יהיה די קשה לחזור ליחסים רעילים, שם הוא הותקף מדי יום והקשיב ל tiras ההיסטרי הממושך.

לא שווה את זה להתקיים הרגשנות שלו. היא נוגעת לגברים ולנשים. יחסים בריאים בנויים אך ורק על אמון ומכבדים שני שותפים זה לזה. אם בן הזוג או בן הזוג משתנים, הם עדיין לא מודה. להתפתח ב פרנוסים מוגזמים כרוכים למערכת העצבים.

כיצד להחזיר את המין במשפחה?4

ראשית, יש צורך להפסיק כל מריבות ושערוריות.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. אבל אלה לא הרגעים החיוביים היחידים לעבודה.

אולי האישה תגיע את הקונפליקט באופן בלעדי מתוך הרגל. אז אתה צריך להשקיע שיחה קונסטרוקטיבית שבמהלכו בני הזוג יוכלו למצוא פתרונות פשרה לכל הבעיות והמצבים החריפים.

שנית, אישה חשובה מאוד להרגיש רצוי ואהוב. אולי על פני כמה שנים של שיתוף פעולה, כל הרומנטיקה יצאה מערכות יחסים. יהיה צורך לזכור מתי בפעם האחרונה היא שמעה מחמאה על המראה שלהם, ולא על הטעם של בורשט הוגשה לארוחת הערב.

פרחים מסוגלים להמיס את הקרח בלב של כל אישה, גם אם היא מכחישה את אהבתה. סימן תשומת לב זה תמיד מבהיר כי אדם עושה את המחווה של אהבה ואהדה.

שלישית, יש צורך ליצור מצב ולהדגיש כמות מספקת של זמן אהבה. נשים צריך קצת יותר זמן, כך סקס באמת רצה. לא לברוח מזרועות נלהבות, נשיקות וחיבה.

סקס "יד skaling" לא סביר להיות בילוי אטרקטיבי עבור אשתו. ילדים יכולים להישלח לסבים, או לשאול אנשים לסגור אחרים על עזרה. אם זה לא עובד, אז סקס לא צריך לעשות ביום השקיעה. ילדים בבית הספר - זה סיכוי מצוין.

האישה היא ככל הנראה מחכה בעלה של פעולות מכריעות כאלה. אבל פשוט לא יכול לקחת את הצעד הראשון. כדאי לנסות לארגן תאריך רומנטי, להביא את המסעדה האהובה עליך. אחרי הכל, היא כל כך עייפה, עומדת ליד לוח יומי.

ואני רוצה להרגיש כמו בברכה באמת ונשי. עיסוי מרגיע, שיחה רגועה, זיכרונות גואה - כל זה יהיה רק ​​לחזק את הרצון לעסוק במין נלהב.

רביעית, עובד בסדר שיטת הרמז. אל תעמוד במצח כדי לתת ביטויים: "אני רוצה סקס איתך עכשיו. כבר עייף מן הפנים שלה ואת התירוצים הנצחיים ". זה לא יעבוד בוודאות. אבל אם אתה קונה קבוצה חדשה האהובה של תחתונים תחרה או שלח לה קצת להירגע בספא, יש סיכוי למין נשוי טוב להגדיל זמן רב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

תשוקה מינית נקבה - דבר הרבה יותר מורכב מאשר גברים. החבר 'ה בעניין זה הם פשוטים: רק רגע של נשיקות, כך אבן "לעמוד" יהיה במכנסיים. הבנות לא יכולות לרצות סקס במשך חודשים, במיוחד אם ביחסים עם בן זוג לא הכל חלק. וכדי להחזיר את התשוקה והמין במערכת היחסים, אתה צריך לחסל את הסיבה לבעיה, ולא את התוצאה שלה. לדבר עם שותף, לברר מה לא מתאים לזה. אין ספק שהמקרה בטעינה, תביעות או שפע של בעיות. להיפטר מהם, סקס יחזור למערכת היחסים - אתה אפילו לא צריך לעשות משהו על טבעי.

Просмотров: 131 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar