Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:50
למה אישה או צעירה פחד מין ואיך להתגבר על זוועה

כדור אינטימי הוא רחוק לא מתרחש כל הזמן כרגיל, כמו רבים באים לידי ביטוי, אור. לעתים קרובות באופק, קשה לדבר, להחליט מה בזמן זה נראה לא מציאותי. כולם כפופים לפקפק על כישורי המיטה שלהם, גברים, וגברות. אין עמדה מינית לפחד, יש רק מציאות פורמידטיבית, שהיא 10-KI אירועים אפשרויות פיתוח.

התוכן של המאמר

1 חיפוש שורשים חוויות של גבירותיי 3 פובי של גברים 4 להילחם עם שדים פנימיים

לא מספיק כדי להיות מאהב טוב, זה ביסודו מסוגל להיות מסוגל להרגיש שותף. במאמר נראה את זוועות המין הרגילות מהחבר'ה וגברות, ננסה גם לראות את האסטרטגיות העיקריות שאוכלות אותך מפחד, קוק אנו רגילים לדבר במשחקי אהבה.

חפש פריימרים

אף פעם לא מסתחרר כל כך. רוב זה, אפילו חוסר ביטחון ברור, כל הזמן יש סיבה. שים לב כי ביותר חברות מוצלחות, החברים האמיץ ביותר, הפער הקטן ביותר בעבודה ועוד מספר השלדים בארון. כל זה כוחות גברים ונשים, סוף סוף רואים את עצמם לא מסוגל כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אינטימיות מדהימה. אבל לפני, באופן כללי, ללכת לטבעת עם חסרונותיו, יש צורך לגלות היכן הרגליים גדלות מהקושי הזה.

1 אפשרות סבירה - ניסיון רע. אֲנָשִׁים זה אופייני כמעט כולם לשפוט לפי הפעולה הראשונית שלה. אם לא קרה אז זה לא יעבוד כרגע. שגיאה זו היא סוף סוף מפריע עם מאה כל האנשים הטובים, באופן כללי, נהנות ממין. אחרי הכל, פסק דין כזה הוא מושרשת שָׁגוּי. אחרי הכל, אם אתה מנסה לשנות משהו. כמה אנשים יודעים מה להיות שונה מאוד. הכל כל מיני, כל זה אופייני, בדרך כלל בני חוסר ניסיון, מי מפחדים גם לדפוק על פני הבוץ. וזה הגיוני, כי בעידן, כמו אנשים נהגו להביע, מלא Refractors לא יוכלו משהו על שדה אהבה - זה בושה אמיתית. אבל נסה, באופן כללי, לחשוב מעט רחב יותר - לא כולם נראים כוכרות, אבל זה לא נחוץ. די רק כדי להיות פתוח וישר ביחס שלך בת זוג. אפשרות 2 - אי ודאות בעצמך. בנות יכולות לשים את זה בעדינות, נראה שהם לא מפתה במיטה, וגברים - שאין להם מספיק חשיפה. כאן אתה יכול להודיע ​​רק דבר אחד - אם זה בא לישון, זה לא מספיק מתעניין בפרטים של המראה. אחרי הכל, הבסיסי ביותר הוא הראשוני זיכרון. אם זה הפך זרז, כפי שכולם יודעים התפתחות מהירה כל כך של אירועים, אל תדאג לאישה של הגוף שלך. טוב וגברים חזקים overestimate הצורך בחצי שעה "מזוין" שותפים - נשים לעתים קרובות אני אוהב את זה טוב יותר כאשר הכל מסתיים בתוך 10 דקות. הגורם השלישי של הפחדים - ציפיות מועילות. כאן הכל מנוגד - כמעט כולם מצפים למין של זיקוקים אמיתיים בראש, ולא לקבל אורגזמה מתונה. למה אנשים סוף סוף להתרחש זה לא בסדר תפיסת הרכישה היא שאלה נפרדת. אחרי הכל, זה אפילו יותר נעים פשוט לא לחשוב על שום דבר וליהנות מהפעולה, אם אתה מצפה קתרזיס. אז לחיות למעשה, כל האנשים והיא לא יכולה להודיע ​​שהם אומללים ככזו עֵסֶק.

ניסיון של נשים 2

כך שבסופו של דבר לפרק, כפי שכולם יודעים, את הזוועות הרגילות של מין בחורים ובגברות, יש צורך להתחיל לחלק אותם לשתי קבוצות. אי אפשר להודיע ​​על נציגים קומה מסוימת היא הכי רגישה לכל ספקות, אבל למעשה הם מאוד לִהיוֹת שׁוֹנֶה. ראשית, אנו רואים שזה עדיין כל כך לדאוג, כפי שכולם אומרים, חצי יפה האוכלוסייה של כדור הארץ כי כוחות להימנע מין.

פחד כדי לומר כדי להיראות מכוער. לא כל subfartylo להיות הבעלים של expeccable, כפי שהיינו מדברים, דמות וצורות דמיון מרגש. זה קרה שכולם מחזיקים באינדיבידואליות שלו, כי זה לא אהב בטיפשות. אולי בהשוואה עם איך היינו מדברים, מודלים גלובליים תוכל לוותר באורך ולרתום את הרגליים, אבל עבור השותף שלך אתה תהיה רצוי ביותר. ובכן, כמו הסטטיסטיקה הראו, גברים מתרגשים להשתוקק מהר יותר כדי להשיג את שיא הרצוי של הנאה, ולא סוף סוף לשקול את כל החסרונות של השותפים שלהם. זה לא אומר שהוא לא יראה לבסוף פשתן מפתה, אבל צלוליטיס דמיוני וקיפול בלתי מורשה כזה על הבטן לא ירחימו אותו וצמא לקיים יחסי מין. מפחד להיות, כפי שכולם יודעים, חסרי ניסיון. אף אחד לא רוצה להיות "יומן" במיטה.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות כשמדובר בכיבוש בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסר גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך כיום הרסלם רק רואה רק את הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של VIP בכיתה נחשב אינדיקטור למצב.

וגם אם אין לך מיומנויות לולה פרארי, זה לא אומר שיש כישלון במיטה. ואכן, היכולת להפוך את המכה העמוקה ביותר או מצחיק להחליף את התחת שלך עבור משחקים אנאלי - זה לא סימן כי אתה תהיה, כמו הרבה מאיתנו, אומר כל הזמן, פילגש ללא דופי. כמעט כל הגברים ידועים באופן כללי לעשות את זה עבור הקלאסיקה, כי אין מה לדאוג. בקיצוניות, אין צורך במקרה זה, אם לא תחיה כאילו 20 שנה יחד ושתוקק לחוות את הרגשות הראשוניים. כל מה שאתה צריך - רק להיכנע ולסמוך על עצמך נבחר אחד. זה יהיה יפה, כדי לא ליהנות frigid. פחד איך אנחנו רגילים לדבר. החיים האמיתיים אינם סרט. כאן זה לא להימנע מכל דבר כמו סוג אחר של תקריות כי הם במהלך הקרבה. כמה נערות כל כך מפחדים להיות שותף באור הלא נכון, אשר לפליח גדוש מן הקרבה. כולם יודעים את מה שקועה. תארו לעצמכם עובדה אחת שחיכוך, סוסוניה וקולות אחרים הם נורמליים לחלוטין. ואכן, ואם השותף שלך הוא לא ילד, גדל על ידי פורנוגרפיה איתם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מעשים מיניים ארוכים, אז הוא בסדר כל. סביר להניח אפילו לא תשומת לב ישירה, כי זה יהיה עוסקת בפעולה אחרת. פחד להריון מיותר. זוהי סיבה ברורה יותר המפריעה את כל הנשים. ולפחות במאה ה -21, הכל ברור לגבי אמצעי מניעה ואף יותר, כמעט הכל מסתמך על דרכים פולק. כדי לא להיכנס להריון, די להשתמש קונדומים או אמצעי מניעה אוראלי. כן, אף אחד השיטות גם נותן ערבויות 100%, אבל זה הרבה יותר טוב מאשר לעשות משחקי אהבה לשתות חלב עם יוד. הרבה יותר בטוח. כמובן, כולנו יודעים היטב מה היו הדרכים הברבריות יעבדו, ואילו אנשים רבים חושבים, הרפואה המודרנית נותנת יותר יכולות לכל נערה להרגיש בטוחים באינטימה. פחד לא גם לקבל אורגזמה. נראה שזה נשמע מפתיע, אבל כמעט כל הרגשות האורגניים - זו הסיבה היחידה לקרבה. אמנם למעשה הברית של 2 אנשים צריכים להתרחש על ההנאה של שני הצדדים. זה לא משנה אם תשיג שיא או לא, אפילו יותר חשוב, כפי שהיה נעים לך ונעים עם כל זה עם שותף. יתר על כן, עבור כישלון במונחים של קבלת אורגזמה ישנם תנאים מוקדמים שונים, לעתים קרובות משמעותי.

לכן, אתה יכול לראות כי כל המפורטים לעיל הזוועה היא פחות מהצעה ומתחם כיצד להתבטא על ידי העבר לאורך זמן. זה אפשרי כי סקס אני צריך מערכת יחסים, אבל זה לא שווה לעשות ממנה את אבן הפינה.

פוביה של גברים 3

גברים בפחד מפחד חפצים לא פחות, כי החברה מכתיבה כאילו נקבעת כאילו כללים להתנהגותם של כל הגברים במיטה. יש צורך להדגיש את מה שנדרש להיות כמו רובנו התרגלו לדבר, חזק, הרדי, גאוני ורומנטי, קצת נועז, אבל מִתחַשֵׁב. כמעט כולם פשוט לא מסוגלים להתחבר כל כך הרבה נכסים לעצמם, כי יחסי מין קונבנציונליים בחורים וגברות לעיתים קרובות הד. תן לנו לראות הראשי מהם מהם.

חסר חבר. הבעלים של מועדונים מרשימים במכנסיים ושחקנים של קולנוע למבוגרים לעתים קרובות טיפות תוך דקה כאשר הם להנציח אותם עם מילה טובה, כל האנשים שהעניקו לא כל כך בנדיבות. וכן, זה בלתי אפשרי להודיע ​​כי הגודל הוא לגמרי לא, באופן כללי, זה חשוב. אבל אדם אינו רק חבר. לספק את השותף יכול שפע של שיטות, כל אחד מהם יכול להביא פחות הנאה. זה הכל על אם אתה עדיין רוצה סוף סוף להרגיש את עצמך עם זכר אמיתי, ואת אורך החבר הוא לא מרשים, אז פשוט לבחור תנוחה מתאימה, שבו פגמים זה פשוט לפצות. אבל לא, סוף סוף, לשכוח כי אחוז הנשים אשר מעריץ חברים ענקיים הם הרבה פחות מאלה המעדיפים "בגדלים אנושיים". חוסר החשיפה. מישהו קטן יודע שזה יהיה קונקרטי על היכולת להחזיק באורגזמה של הנשים. באופן כללי, האורגזמה סימולטנית היא למעשה מיתוס, ולכן, כמה מדי פעם מגיע להשגת. העניין הוא שלכל האנשים יש מזג רצף בכל האנשים, וזה מאוד קשה לנחש. מסיבה זו, אין דבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, נורא במה שאתה מסיים בזמנים שונים. ובכן, יש לציין כי כל כך נקראו על ידי להאיץ, ולאחר מכן להשתמש איך להגיע, חומרי סיכה מיוחדים, לרכוש טבעת זקפה. אפשרות לפתור את מסה קושי זה, זה יהיה רצון להחליט. חוסר שרירי הקלה. זוהי אימה כללית, אז כמעט כל הגברים פשוט מורכבים על התפוצות שלהם. מאוד כמו שאנו מבטאים, דק או מלא, נמוך או הגבוה ביותר, לאחר יוצא דופן, כמו רבים באים לידי ביטוי, כתמי לידה הם שומות, שעיר מדי - כל זה לא הסיבות לכך כדי לסגור מן השותף שלך. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי תכונה כזו עושה אותך אפילו רצוי יותר, כפי שאנו מבטאים, מיוחד בחצי שלנו. כאן זה לא הכרחי, זה הפך, לשנות, אבל הגישה שלך. רק להיות משוכנע בעצמך, וזה ירגיש לא משנה איזה גברת במיטה שלך. אחרי הכל, יש הבדל גדול בין העובד, כי עווית מחזיק את הווילונות ומנסה להסתיר את גופו תחת השמיכה ואדם העוסק בגלוי במין בעולם ומאה אחוז בטוח בכוחותיהם. פחד מהשוואה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים משגשגים שהן גרועים יותר להיראות טוב בפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לגברת יפה. הרווחים האלה די די, כך שהוא לגמרי אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

כן, אף אחד לא רוצה להיות נורא לשעבר. זה לגמרי סביר כי זה כואב האגו שלך. וכמעט כל הגברים רק ברגע זה יתגילו נורא, הוא הפך, לשבור, כי זה טריפט מפחד לאבד את הקרב הבלתי נראה עם קודמו של השותף שלו. אין סיבה לכך, אם רק אישה עצמה לא מתחילה בגלוי, לעומת זאת כדי לדון בדברים דומים. ואכן, זכור כי מה שהיה בעבר, זה כבר עבר, ואתה באמת אמיתי יש לך כל סיכוי לקבל הנאה אמיתית מ בילוי משותף. לא לבזבז דקות יקרות ושעות כדי לחפש גינוי מצדה. אם זה באמת דואג, ואז לשאול. תארו לעצמכם עובדה אחת כי עדיף לא לחשוב על זה, כי זה פשוט לא יעזור לך. אי עמידה בציפיות שותפים. זה החלום הנורא ביותר של כל החבר'ה - להיות לא כל כך מדהים במיטה, איך היא מציירת לעצמו. אבל איך אתה יודע אילו ציפיות מעונות על ידי? אחרי הכל, זה אפשרי כי באופן ספציפי לך לייצר את אי הוודאות בעצמך. יש הבדל משמעותי בין פורנוגרפי, איך להתבטא, על ידי ניסוח וחיים אמיתיים. זה רק במסגרת, סוף סוף, חברי החבר 'ה הם חוזק גבוה וחזק כמו פלדה, גבירות במשך שעות, בסופו של דבר, יכול לגנוח מן הנאה. כי כזה הוא מעולם לא במציאות, כי עם העובדה הזאת אתה צריך פשוט לקבל ולסיים, זה הפך להיות אפשרי לבנות מאצ'ו בלתי נלאה.

לפחות איזה אימה היא רק ביטוי של אי ודאות במשהו. זה יהיה רע אם לא הבחין באיזו מין הוא שטויות אמיתיות למבוגרים ואנשי נץ, כי באיזה רגע זה עולה, לשים את זה בעדינות, להבין ברגשות ולסיים לדאוג לטיולים. כל זוועות מין קונבנציונאלי החבר 'ה ו גבירות ניתן לבטל, זה שווה רק להיות קצת פרנק עם השותף שלו.

להילחם עם שדים פנימיים 4

כולם יסכימו סוף סוף עם העובדה כי אין אנשים ללא רבב. זה הולך טוב כל החסרונות שלהם, אינדיבידואליות, הרגלים. כולם יודעים שכל זה נותן כל אדם מסוים הוא קסם מיוחד ומאפשר להתבלט באמצע הקהל. לא, באופן כללי, כדאי לשקול את חוסר הרגליים מן האוזניים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, עיתונות אבן כשל קשה. זה רק אומר שאתה לא כמו השאר, אבל פירושו, ואתה, נוקונטים, יש חצי.

הדבר הקשה ביותר בתהליך של להיפטר מבנים הוא גם להודות שלהם עבור עצמם ואת השותף. כולם יודעים שזה לא לדון בכל זה עם חצי שלהם, אז אתה יכול למצוא את הקושי החלטה נכונה. כל עניינים, כולל מין, דורשים כיצד לעבוד, עבודה קשה. תארו לעצמכם עובדה אחת כי אתה מעז יותר במהלך הסמוך, ככל שתתקבל יותר בתמורה מן השותף.

לדאוג לכך שאין לך כישורי וירטואוזיים כאלה, כמו סרטים שחקנים למבוגרים - זה, לפחות בטיפשות. יתר על כן, אשר מזמן נמצא כי המשוואה עליהם רק נראה להחמיר את מצב הכדור האינטימי בצמד. כי לכן, בצע את הכלל הרגיל - להיות איך אנשים משמשים להביע את עצמם, לא לפחד כישלונות וליהנות כמה אנשים חושבים בכל רגע. לאחר מכן, עם זאת, כל הלילה שלך יהיה מלא אורגזמות נפץ ו undscribably פרנק prizods.

דירות דיסקרטיות

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסיים.

איך כל אחד מאיתנו יש כאל זוועות מסוימות במין. ואפילו אנשים שיש להם ניסיון ללא תשלום בשאלה אינטימית, בכל מקרה, והם מפחדים. זה לגמרי טבעי - אין אדם שאינו חושש. זה הולך כמו הדבר החשוב ביותר, לא להתעכב על הזוועות האלה, אחרת הם התגלגלו ברעיון אובססיבי ובשלב מסוים הם היו אומרים כדי לדבר. ליהנות איך להתחיל להביע, בכל רגע, החזיק יחד עם אדם אהוב! ולתת את הזוועות של סקס בחורים ולתת לו לאכול ברקע: אם זה כל כך לדבר, זה בלתי אפשרי להיפטר מהם, אז אתה יכול פשוט לא לחדד את תשומת הלב. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שחיים אינטימיים יהיה הכי יצוק, כמו בראשות, הוא רגוע!

Просмотров: 135 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar