Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:53
מה גברים רוצים: תשוקות ומחשבות

לעתים קרובות, נערות צעירות לא יבינו סוף סוף מה גברים רוצים, כי, לשים את זה בעדינות, הם בשבי של אשליות, בהתחשב בחורים אמיתיים פסיכולוגית איך אנחנו רגילים לדבר אישים רב-משתנים. אבל זה לא הנוכחי. זה אפשרי כי הם סומרים פשוטים. כל עולם התרומה שלהם הוא Nanozan על הציר, אשר נקבע על ידי המילה "אגוצנטריות", על רוסית - "אני הכי הרבה". שירותי ליווי

וכפי שהיינו מדברים, גבירות חכמות הן נכס ידוע לחלוטין וליהנות מהם, אומר את האיש שלנו עם שפע של קטן, שום דבר לא אומר שבחים. הם נותנים להם תחושה של משמעות. אבל אגוצנטריות היא הבחינה אפילו בהתנהגות החיצונית של בנים מאג'אן, שלא לדבר, איך להביע גברים מבוגרים. זה יהיה רע אם לא נצטרף על ידי העובדה שכולם יודעים, קצת ערנות להיראות ככה כדי לדבר עם מה:

  • האיש הוא לעתים קרובות יותר, אם הגברת, מביטה בעצמו במראה. אבל הוא לא מסתכל על עצמה בצורה ביקורתית, וגם זורק את העין כדי להעריץ כמה חושבים, לא יותר.
  • הגוף של האדם עצמו מתבונן כל הזמן די מצוין על איך אנחנו מביעים כך שהוא בלתי מעורער, לשים את זה קצת, גבירות ניתנו. אם זה לא סוד, העובדה שקורה לא כל כך הרבה פעמים, כפי שהוא, כפי שכולם אומרים, זה טוב מדי, הוא מתרגם אותו בו זמנית בתודעה שלו, כפי שרובנו רגילים לומר, גברת מסוימת ב הקטגוריה היא לא כמו שאנחנו כל הזמן אומר ראוי לו, ללא קשר ליופי שלה, האטרקטיביות, המוח ולא. -.
  • מודיעין, דמיון, מוכנות, פיתוח אסתטי והשאר, כפי שכולם יודעים, מאפיינים דומים, אדם אמיתי מאמין, כמו אנשים רבים חושבים, רומן חסר משמעות למשהו, כפי שכולם יודעים, הדבר העיקרי בעולם הפנימי שלה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי האמת היא, זו לא ההגדרה של זה.
  • אני כפי שהיה, כפי שהיה, על פי שלושה מאפיינים: א) זה לא רק רוצה אותו; ב) היא רוצה אותו; ו- C) רוצה שזה חזק מאוד. על גראס ואת האטרקטיביות של הגברת, הוא פשוט חושב מאוחר יותר ואז אם הוא יספר לו על זה.
  • גברים יוכלו להיות כמו מקסים, ולא אהובים. במיוחד. אם האישה יכולה, באופן כללי, להביע את הבחור העיתונות שלו, אז הוא, לשים את זה בעדינות, להיות העבד שלה לנצח על איך הוא היה הולך, להיות, לאכול, לתת שקר, אבל diffilams בתפארתם האגו. הגברת היא מאוד במהירות להפוך שלו כאילו אדם "מראה", שבו הוא, זה הפך, עשוי להיות חופשי כמו רבים באים לידי ביטוי, ליהנות.

    הנשים מפותחות על ידי אלפי טכניקות טכניות בלבד, אשר הם עלה על ידי גאווה של בחורים וכיצד הם אומרים, "לכבוש את לבם". נשימה תכופה יותר בנוכחותה, לוקח, נזרק מן הגבות, עיניים מורכבות מתונות במהלך שיחה עם זה - כל זה מתייחס לרמה לא כמו רבים באים לידי ביטוי, cunning "acceptors", אשר, במיוחד, גברים אמיתיים תופסים כל הזמן לטהור מַטְבֵּעַ.

    כל זה הוא ביסודו, באופן כללי, לדעת, אם אתה רוצה כך לדבר עם עבודה בסוכנות שלנו, כי רק בזכות הידע הזה אתה יכול לארגן לעצמך איך אנחנו מביעים, לפחות נציג של הרצפה החזקה, כלומר כי הוא יהיה נחמד לבלות איתך זמן. מכאן, דרך אגב, את רמת הרווחים, כאדם, מרגיש ליד, כפי שכולם יודעים, הגברת שהוא אוהב יהיה הטוב ביותר, על, וככל שאתם כל הזמן אומר, נדיב.

    מלאו יישום באתר שלנו או להתקשר למנהל לקבל פרטים נוספים.

    Просмотров: 867 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar