Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:01
מסורות, מכס וטקסים תחילה להינוח לילות במדינות שונות של העולם.

1st לילה חתונה: האגודה - סקס יפה בין כמה מתבטאים, אשתו חתן הכלה. יש לציין כי הכל רומנטי ואוויר. ימין? מְאוֹד! אבל רק לנציגים הציוויליזציה המערבית.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר כדי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ויאוסף חברה יפה.

לאחר ניתוח המסורת, כמו בלילה הנישואין הראשון, איך להיות לידי ביטוי על ידי מדינות שונות פעמים, אתה יכול לבוא נסיגה - תכונה לא קורת לחתונות ובאופן שבו ניתן לשקול את הלילה הראשון אורחים וחגים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כל השאר הוא אופציונלי, כולל החתן עם, כראוי, אשתו. אבל כל כך יותר סקס.

התוכן של המאמר

1 לילה חתונה 1 בימי הביניים 2 מכס רוסי 3 מסורות של לילה הנישואין הראשון במדינות שונות 4 לילה חתונה רגיל 5 לילה חתונה בסיפורים, כמו רבים באים לידי ביטוי, אמיתי של אנשים

ב, כפי שהוטל, התרבות האירופית, לשים את זה בעדינות, יש כמה אינדיבידואליות סקס בליל הנישואין הראשון. אבל הכל בסדר.

לילה 1 נישואין באמצע agesi

הכל התחיל זמן רב. זה בדרך כלל ידוע כי איך לבוא לידי ביטוי, חשכה פעמים של süsternes של יד inset היה מה שנקרא "לילה ראשון" נכון ". כפי שלא היו מוזרה, אבל ב כולל בעלי קרקעות אבל תחבולה.

לא, כפי שכולם יודעים, נתונים אמינים על איך זה קרה היה זה מנהג זה. כולם יודעים את זה אבל הוא היה בדיוק. מסמכים משומרים מצדיק כי הפאות לא היו מאוד שואפים לנצל את הזכות. אבל התייחסו אליו, כך כדאי משלנו, כפי שאמריקנו כל הזמן, הנושאים עדיין מעט קצת משמעותי. בצד ימין של הלילה הראשון נשאר עבור החדש בעל, קיצוני היה אמור לשלם. לדוגמה, בשר חזיר, או אחר פגר, ואתה יכול תפוחי אדמה. כי, בכל הסבירות, תפוחי אדמה לשליט היה יקר, כרגיל, בכפר krosotki.

למרות שאתה יכול לדמיין כי גברים לפעמים נזכר על זכותו שלו, כאשר הגברת הנפלאה. אז זה היה בדיוק מה שהיינו צריכים.

המכס הרוסי 2

ברוסיה עם הכלה והאשה, הכל היה בדרך כלל, הם במקום הראשון, כמו שאנחנו אומרים, מיטת הכלולות להיות. ואפילו יותר - לא לספור אותם במיטה הזאת לא היה אף אחד.

טקסים באבות היו לפחות רעננים, וכאשר הוא מודאג משהו קשה, מספר bash. ומה יכול להיות יצירה רצינית יותר המשפחה החדשה ביותר, תחת צנועות, וכפי שכולם אומרים, החבר החדש ביותר של הקהילה!?

חוקרים כאילו ספירות בתפיסת עולם, הדמויות היו ברוסיה. חלקם נמסים, וזה יפה, ממש עד, אשר לפני הנישואין, יחד חיו הילדים החלו, ולאחר מכן גם נשוי. כמובן, זה יכול להיחשב את האמת על הזמן של שליטה של ​​paganism. עם הגעת הנצרות הבתולה החלה לקבל חשיבות רבה.

הזכות לשנות את הסטטוס של בן הזוג! ב serfdom הכל משתנה מעט, אבל, כמו serfs, המבצר ו הגוף שייך לבעלי הקרקע ומאות מצב רוחו ונוכחותו או היעדרותו תצוגות מתקדמות תלויות ביעדים האנושיים. כולל כיצד לבוא לידי ביטוי על ידי NewlyWeds.

בהתבסס על אמונת הכבוד האורתודוקסיה לעשות גברת הגברת היתה שייכת רק אל בן הזוג. וכך שהוא הוקם, כך שהם היו נחוצים על ידי חתונה, איפה, למעשה, הכל קרה.

עד אז, הנוצרים האורתודוכסים לא מקובלים לטיול נישואין פוסט או חגים בכנסייה. באותם ימים, זה רק כלל מכובד קַפְּדָנִי.

לילה חם (אחרת - Sidet) נלקח לארגן בחדר מגניב (אסם, אמבטיה, Chulana). באותו זמן, החדר שייכים לחתן, כי, לדברי מותאם אישית, האישה נכנסה לשבעת הזוג.

על מיטת הנישואין, הלבשה תחתונה נשות. ועוצב עם ספיינים, שקיות עם קמח וחפצים אחרים מול עוני ואי פוריות.

המיטה טופלה במכה של שוט שמבדיל בין הרוחות הרעות רק לאחר מכן זה יכול לקחת חדש.

נישואין 1 סקס עבר טקס:

האשה לא אכלה כמו יום שלם, כפי שהיא קלה יותר להיכנס להריון. אבל לווין שירים פרידה כל היום והשתתפו איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אינספור טקסים; ליד הדלתות עזבו להקשיב להקשיב ולהגמולציה, להבחין בין רוחות חסרות מנוחה; אשתו עם ארוס אכלה לחם ועוף, שוב, לתוספת המשפחה; אישה, ירה, בן זוג, מגפיים, סמל צנוע; למעשה תהליך. אגב, defloration נרשם על ידי סיכום של ברוק לא בשמים, אלא על פני כדור הארץ; אישה, להראות, חולצה, כמו, סמל, תמימות. אם עם הפגנה על התפתחו, מכוסה את עצמם ושבע בושה. כולם יודעים שהדבר הגרוע ביותר שהצליח לעשות הוא לחזור להורים בחזרה; אם הכל יצא בדרך כלל, אורחים היכו את הסירים וראיתי את המגבות עם איך להתבטא, עם חוטים אדמדם.

מופיעים בטקס אל החתן עם איך אנחנו רגילים לדבר, אשתי ערעור - צָעִיר. כל זמן יודע מה אנשים רבים חושבים על המשפחה הלגיטימית החדשה ביותר.

המסורת של הראשון, כראוי, הלילה התחתון, כמו רבים באים לידי ביטוי, מדינות שונות 3

לא לשקול את התכונות של הראשון כמו לילה נישואין! לעתים קרובות כיף, בסופו של דבר, שבטי היבשת החשוכה.

בליל הנישואין של הנישואין, כפי שאנו מבטאים, כמה מדינות לא נפל:

בכמה מאיתנו כל הזמן אומר, דרום אמריקה: הראשון, כפי שרובנו התרגלו לומר, לאשתו של אדם היה warlock; בזאיר: אשתו של המנהיג נשללה בתוליו, שכן החתן לא רצה להתעסק מסביב. כן, טיפול ואהבה ברור. רק למי?

רק במדינה אחת בחתונה אין אישה - טנזניה. יש לציין כי זה בא בבית ומצפה צרה. ואכן, אם ההמתנה, סקס על ידי הנישואין יתקיים. אולי. אם החתן לא סובב אלכוהול.

1 חתונה לילה עלויות ללא מין:

בפיליפינים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הצאצאים מחויבים להיות בריאים, ולכן, אלכוהול הוא בלתי אפשרי. ואפילו לא צריך להגיד כי הבחירה בין אלכוהול ומין היא לא לטובת הקיצוניות; מוסלמים. אם הצעירים לא היו מוכרים לנישואין (ושמועה כזו קורה עד כה), אתה יכול פשוט לדבר, להיפגש, לאכול ממתקים, תפילה לקרוא על שקט נפשי. ואם הכל נראה לא מוגבל, אז - במיטה. בהודו. מין ראשון נדחה במשך שלושה ימים, כי בשבילו זה נחוץ אחדות רוחנית, אשר עשוי להיות אצל אנשים שמכירים זה את זה בצורה מושלמת. הנה הזמן לזהות; ב מקדוניה. החתן ואישה נלחמים על נעליים וכובע. מי יתגבר, ראש המשפחה. לפני שקר? במקסיקו, פרו, ברזיל. מסודר, בסופו של דבר, לדחות את הלילה הראשון הנישואין לירח החדש: בחיים החדשים ביותר עם הירח החדש ביותר! במרכז אפריקה: גם שם, בלילה הראשון, לא לפני סקס. וכדי להילחם! Moliva כי הגמר קטלני של קרב כזה הוא נדיר מאוד. היא מסכימה באופן טבעי, אבל לא הרבה; ב Dagestan. אי אפשר להודיע ​​כי, כפי שרובנו התרגלו לומר, הלילה הראשון עובר גם בלי סקס, והוא לא צריך להיות הודיעה כי איתו, יותר מדי. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שיש רק מזל. העובדה היא ששני הזוג הצעירים נאבקים, והאיש, באופן כללי, מעמיד את בן הזוג במיטה בלבד במקרה של ניצחון. מה שקשה, כמו בנות בשוליים האלה, כפי שאנו מביעים, גרוזני, מצעירים, באופן כללי, מתכוננים לבלבל.

Ryutulai, במשקל הלילה של אהבה:

באוגנדה, לילה חתונה 1 עובר, כפי שהוא צריך להיות. עדיין לא עברו! ערב הנישואין, קרוב משפחה של אשתו בודקת את החתן ביכולת למין, כך שהחומר לא יכול להיות - אם זה קרה קרוב משפחה, אז האהוב יתברר בקוריאה, לפני כמה אנשים חושבים, חתן הנישואין היכו על עקביהם של דגים כדי להגדיל את העוצמה.

טקסים של לילה החתונה:

בטורקיה לסירא, ולכן, זה התגאה בקבוק עם דם. כולם יודעים שאם הוא חזק, בסופו של דבר, הם גאים, הם יכולים סוף סוף לנול; בקירגיסטאן: אם בן הזוג היה נביננה, לילה החתונה יש את האגן החדש ביותר, אם לא ישן.

טקסים מוזרמים:

בשבט ברבר, בראשות, כראוי, צפון אפריקה: מין בין הזוג הצעיר, אבל לא לבד, אלא בחברה של קרובי משפחה מנוסים ביותר; בקניה: ושם הוא לא הולך להישאר לבד, מתחת למיטה יחסית ומשם מנהלת את הפעולה, פתאום מישהו מבלבל; יהודים: האישה לא יורה ממחטה מפניו, והחתן לא מתפלל בערב. נניח שהחתן הוא לא כל כך לומר את הזמן לתפילה כדי לשמור על כוח כמה אנשים חושבים מתאים. אבל בשבילו המטפחת היא על הפנים, Зигад; באפריקה: שבטים מקומיים, אשתו, כפי שכולם יודעים, לילה הנישואין לדפוק שני שיניים קדמיות. כולם יודעים שזה נכון שרק רואה חותמת בדרכון? וכאן הכל נראה, רק חיוך; שוב באפריקה, אבל קודם את העידן: כל האורחים ישנו עם אשתו למתנות. זה מפתיע להניח כי מותאם אישית זה חי היום, כמו גם את אחד שבו האישה הבתולה שוללת את המאמס של גורילה.

בישראל, אין דעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ליסר פשוט מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

ואם ופשוט חי, זה לא כמו טקס נישואין. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא הגיוני להיפרד ולרוץ ליבשת כהה. זה הולך לעצמו, ועכשיו אתה יכול למצוא נישואים דומים, כמו שרובנו רגילים לדבר, ריקודים extramarital; בסמואה: לילה עובר בעיצומו של קרובי משפחה, ובלא שום נסיבות תתעורר. אם לא היה אפשר, לשים את זה בעדינות, לשמור על שתיקה - פעימה; בתאילנד: לילה החתונה לא יעבוד, אם בהתחלה החתול לא ייכנס לחדר. מישהו קטן יודע מה הוא טוב יותר; בסודאן: הכלה לא, לשים את זה בעדינות, תיפול למיטה, אם האישה היא לא, בסופו של דבר, החוצה.

זה טבעי, על סטנדרטים מערביים - הוא משעמם, בדרך כלל, פומפוס. כולם כבר מזמן ידוע לעשות נישואין יוצא דופן. באופן טבעי, רק במקרה זה, אם יש נכונות לתוצאות.

רגיל, כפי שאמריקנו כל הזמן אומר, לילה חתונה 4

אולי בחברה המודרנית, הסטנדרטים של לילות נשואים סוף סוף הובאו בהוליווד ההתנפחות המונית, בסופו של דבר, פסיכולוגים מחוברים. וזה מה מִתוֹך.

כפי שנדרש 1 לילה חתונה בתקן:

איך יהיה הלילה הזה, כזה יהיה, כראוי, חיים סקסיים בנישואין, פסיכואנליטיקאים אומרים. ואומר דם מתוך האף, הוא חייב להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, בלתי נשכח ורומנטי; רומנטיקה היא, ראשית, תחתונים, הן נקבה והן זכר; כמו גם מיטה. אם זה ציד שקופית - משי, תקוע - כותנה; חדר במלון, טוב יותר, כפי שכולם יודעים, הצעירים, כך המתנה היא יפה בנוסף; שמפניה נדרשת; פרחים ופוסטרים לחתונה, בפרט, אם בבית, לשים את זה בעדינות, לתת חגיגי; נרות מסדרים את המקרה, כך, יותר, טוב יותר; מפזרים משהו מריח בפינות או בנרות ארומטי; אל תפחד לא להיות ביישן, חרדה; לדבר על הכל, כולל מה סוף סוף קורה במיטה.

ועוד עצות רבות על מה סוף סוף לעשות זיכרונות היו הטובים ביותר והעליו. אלה הם עצתו של פסיכולוגים מארגני חתונה. איך הכל בחיים האמיתיים?

לילה חתונה בסיפורים של אמיתי אנשים 5 אנשים

כמו n Ygvarify הפסיכולוג כדי להפוך בלילה בלתי נשכח, וכפי שאנשים נהגו להביע, רומנטי, החיים תורמים ההתאמות שלו. יש צורך כי מדענים ערכו סקר, שהראו כי יותר ממחצית האדים אין לקיים יחסי מין, כפי שכולם יודעים, התוסס הראשון לַיְלָה.

רגיל המחקר ציין את מה שעדיין, אם כן, הם עושים, איך כולם אומרים, צעירים בלילה.

כפי שדיבר הגיבורה של הסרט "דמדומים", לילה החתונה יהיה כמו כולם. בדיוק כמו אחרים? באופן שונה. מה שהם עושים בסופו של דבר, הצעירים ביותר, כמו שאנחנו כל הזמן אומר את הלילה החתונה?

הרוב המכריע של האדים טוענים שהם ישנו בלי הרגליים האחוריות. אם החתונה עוברת בדרך כלל, עם אורחים וחג, עייפות, באופן כללי, מתברר להיות גורם מכריע בבחירת פעולות. יש סיפורים מצחיקים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הלילה הראשון נלקח במלון. אז, כפי שכולם יודעים, בן הזוג החדש ציפה לבן זוג בחדר. לבוש כמו נרות בכושר, מוארים ... נרדם, כך שלא שמעתי שום דבר, כמו שאנשים רבים חושבים, נשמע אסרטיבי. ורק מתעורר אחר הצהריים, נזכר שהוא לא נותן, כפי שכולם אומרים, מפתחות אהובים. איכשהו לא קרה. מעת לעת, מלבד החגיות במסעדה בחדר, באופן כללי, החברים הקרובים ביותר הולכים, והכיף סוף סוף נמשך. לילה תחת קריוקי! אל תתפסו! יתר על כן, שכנים. רומנטיקה של הלילה הזה, איך אנחנו כל הזמן מדברים, לפעמים רעד, והאיש גם משתוקק לקבל על הירח האהוב שלו מן השמים. לא למי אין סוד לירח, בסופו של דבר, ייתן, אז לפחות ממתקים מן הבר, אשר סגור. בחברה שבה הכל חייב להיות, כפי שהוא צריך להיות, זה מחווה משוחררת מאוד! אם הצעירים נספגים כאילו נישואים, אז אין לנו זמן לאכול. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה לבד בסביבה רומנטית, הם מתחילים לבסוף למצוץ מזון. אבל בגלל שההנזרנות היתה ארוכה, אז האוכל הפך לרצון היחיד. בשעות אחר הצהריים, סוף סוף, זה קורה. אשתו, מתעוררת, מתקרבת במראה, ולבסוף, רואה שם כרית, נוחה לראש. מתברר ללכת לישון, היא לא השליטה את סיכות הסיפורים מן התספורת, אז הם היו כל כך להגיד את הכרית לשיער. אף אחד לא מבוטח מפני בעיות. בן / בת הזוג אכלתי משהו בחתונה, ממה שהאלרגיה מסופרת, וכך שהנישואים הראשונים שהייתי חייב להתקיים בהחייאה. מצבים כאלה נמנעים מאנשים שחוגגים את הנישואים ללא חגיגות רגילות. לדוגמה, ללכת לטיול החתונה מראש רשום במקום חדש, אקזוטי. אמנם, כמו אנשים רבים חושבים, סיפורים מצחיקים הם גם מספיק במקרה זה. אבל כאן סקס במקרה זה, בסופו של דבר, זה קורה בהכרח ורומנטי מאוד.

מְנוּתָח סיפורים, חוקרים למדו כי הראשון לילה ביותר 50% של קיטור אין לקיים יחסי מין.

רקע כללי:

24% - חתן שיכור; 6% - עייפות; 13% - אשת שיכור; 11% - הפרעות לילדים; 9% - מעט 7% - המשך לחגוג כל הלילה; 9% - אינם עוסקים כך שהם אינם עוסקים; 11% - תנאים מוקדמים שנותרו.

אֵיך יהיה 1, כפי שכולם יודעים, לילה החתונה יהיה אם סקס זה לא כל הזמן להחליט מסורות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה. ואם האהבה תוסיף להחלטה רכות, אז הלילה הזה יהיה בלתי נשכח ולתמיד נשאר קורן חם ליד הלב. אז חייב להיות, והיכן ואיזה שיטה, לא ביסודו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כולם יודעים שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 השנים ביותר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה שאנחנו עוזרים זוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

מדי פעם בליל החתונה של הזוג הצעיר, שבסופו של דבר, עובר כפי שהם מדגים בסרטים רומנטיים. באופן מסורתי, בן הזוג האיטי ובן הזוג מת פשוט מת, זה הפך, נופל לתוך המיטה בלי הרגליים האחוריות, ובסופו של דבר הם נרדמים כאן. כל החגיגיות של הלילה הראשון הנישואין אבדה. בעבר, זה היה כל כך ביסודו, כמו במיוחד, ברגע זה, בן הזוג החדש נבדק, בתולה, כפי שרובנו התרגלו לומר, אהבה או לא. עכשיו אנשים לא עושים יחסי מין לנישואין בלבד, כפי שכולם אומרים, גרסאות יוצאי דופן. שים לב כי אין צורך לפנק את התשוקה של יום החתונה המייגע מאוד. אבל אם זה הפך, הכוח נשאר - למה לא? נערות ליווי בהרצליה

Просмотров: 359 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar