Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:34
סקסי חידוש: תוצאות המחקר האחרונות של ניו יורק טיימס

מהדורה של ניו יורק טיימס ראיינו 2903 אנשים. הוא שאל שאלה ישירה: אם החיים האינטימיים שלך היה ציבורי, זה יכול להיות מאופיין כמו משעמם או עַלִיז? שני שלישים אמרו שהמין שלהם משועמם. שעמום סקסי יפה מופץ, במיוחד במערכות יחסים ארוכות טווח. זוגות רבים טוענים כי קיום יחסי מין בזמן נסיעה להחיות מחדש. נוסע להביא הופעות חדשות ושונות - והחידוש הוא גורם חזק ומרגש.

התוכן של המאמר

1 חידוש, דופמין וחום ארוטי 2 מחקר מדעי 3 מ smoldering פחם אש

שעמום סקסי מתפרש לעתים קרובות כאובדן ליבידו. בין האנשים האלה מ -13% ל -29% היו נשים, ו -27% ל -29% - אצל גברים. ואת ההיקף הולך וגדל עם גיל.

אנשים רבים עם ליבידו נמוך עדיין עושים אהבה, אבל בלי נשמה תשוקה. חידוש מיני יכול לשנות אותו. הקדמה של משהו חדש מגרה את הליבידו וההתרגשות, וגם מגביר את רמת ההנאה. נערות ליווי

חידוש, דופמין וחום ארוטי

אתה פוגש, לבלות יחד, לא יכול להיות מרוצה מהחברה אחד את השני. אתה לא יכול לחשוב על אף אחד (או משהו). מִין פיות. אבל לא במשך זמן רב. כשנה לאחר מכן, רוב הזוגות תוהים: "מה קרה?-

אם הקשר הוא בצורה הטובה ביותר, דרך הזמן נוצר צירוף חזק הדדי. אבל הזמן הוא כמעט תמיד קירור ארוטי חום ואטרקציה. זיקוקים של ספקטרום לשעבר של רגשות יורד. בְּהֶחלֵט, הטרנספורמציה של חום נלהב לתוך החום הנעים לא מפתיע. וזה אפילו נשמע טוב. כמעט כל זה מִבְחָן. אתה אומר את עצמך: "זה מה שקורה. תיקח את זה".

מחקר מדעי 2

אנתרופולוג הלן פישר, דוקטור לפילוסופיה, לא יכול היה להשלים עם זה. היא תהתה מדוע אנשים כל כך מתאהבים בטירוף ולמה התשוקה שוככת. על לוח המודעות באוניברסיטת ניו יורק, היא כתבה: "התאהבת באובדן הנפש?-

עשרות סטודנטים השיבו.

איסוף מוסמך רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים נוחים לעבודה.

פישר משתמש ב- MRI כדי לעקוב אחר פעילות המוח שלהם. כאשר התלמידים הראו פנים לא מוכרים, המוח שלהם לא הגיב לתצלומים האלה. אבל ברגע שהם הראו תמונות של אנשים מאוהבים, את רמת הדופאמין במוח מיד המריא.

דופמין הוא נוירוטרנסמיטר המספק תקשורת בין תאים מוחיים. כאשר הוא עולה, אנשים להיות נרגש אנרגטי ואובססיבי. ליבם דופקים מהר יותר. הם מאבדים את התיאבון שלהם ושינה רע. אַחֵר מילים, הם מתאהבים.

לפיכך, דופמין מסדיר את המתיחה והתלות - שני שלטים מכור לסמים. כל התלות להגדיל את רמת הדופמין. אהבה גורם אותם תסמינים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים מוצלחים, שהם רוצים להסתכל על הפגישה, מטפלים ישירות מתחת לגברת בהירה. הרווחים הזו מספיק כדי לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

הוא כולל אופוריה סמים דומה הִתמַכְּרוּת.

פישר שאל אותה בטירוף מתנדבים אהבה לחזור Re-mri. פרצופים של יקיריהם המשיכו לגרום למכות חדות של דופמין - אבל רק שבעה חודשים. אַחֵר חוקרים לשים גבולות בזמן - משישה חודשים עד שנה, קורא לזה פעם בתקופה של תשוקה חמה. מקסימום - שנתיים (אבל זה מאוד לעתים רחוקות). אחרי זה, דופמין חוזר לנורמה. אוהבי אהובים עלול להרגיש אהבה מטורפת, אבל זה טירוף זמני.

אם היחסים לאחר שנתיים נמשך, הם הופכים אהבה סופיסטית: חם, נעים, שבו מצורף, אבטחה ואמון. אבל לעתים רחוקות יש חיבור חם ונלהב הנאה. יש לזה בסיס ביוכימי. הורמונים Oxytocin ו Vasopressin מיוצרים כמו ב איברי המין ובהיפותלמוס. הורמונים אלה מתיזים אחרי אוֹרגַזמָה.

מ פחם זוהר ל Fire3

זוגות רבים רוצים לשפוך את הנפט על פחם עם אהבה נשואה. מחקריו של פישר מצביעים בדיוק איך לעשות זאת - להעלות את הרמה דופמין. אבל איך לעשות את זה? הוסף חידוש: לעשות דברים חדשים, או זקנים, אבל לגמרי חדש.

כדי לרענן מערכות יחסים, אתה צריך:

יַחַד תעשה חיים. זה לא במקרה כי בסוף השבוע נקרא "חופשה רומנטית". אתה נהנה זה לזה במצבים שונים. זה מרגש ומרגש. לִצְחוֹק. צחוק מעלה את רמת הדופאמין. חוש ההומור הוא תרופה מכל מחלות, כולל מן handra ו שעמום. כאשר הומור מת ביחסים, זה עלול בסופו של דבר רע. לְהַמשִׁיך לנחש זה את זה. אוסקר ויילד אמר: "תמצית הרומנטיקה היא אי ודאות". האסטרטגיה הנצחית של הכיבוש של אהבה חדשה היא כל הזמן לעשות הפתעות סיבובים בלתי צפויים. לחתור למגע אהבה. סקס מגדיל את רמת הטסטוסטרון, אשר בתורו מגדילה דופמין רמה. כדי לעשות סקס חם יותר, להוסיף משהו חדש: אחרת או מקום, תנועות חדשות, פשתן חדש, צעצוע מין חדש - מה חוכמה.

כמו הרומן החם והרגש גדל לתוך "נשוי אהבה ", רוב האדים מתרגלים לכל יום. היחסים הופכים צפוי ונעשה משעמם. היכרות מחדש עם חידוש לשחזר קסם של אהבה. החידוש הוא תרופת פלא שמזינה יחסים ומשפר את המין.

החידוש הוא כל. כולם אוהבים חיזור, לא משנה אם זה יהיה התאריך החמישי שלך או 50 שנה. הנכונות שלך להשקיע זמן, אנרגיה והתלהבות במערכות יחסים, לדלל את היחסים של perch הפתעות בלתי צפויות הוא כל מה שאתה צריך כדי לשמור על יחסים חמים. אם אתה רוצה את החום הזה לא לדעוך, לנסות לתמוך בחידוש כל הזמן, ולא כאשר היחסים הולכים למבוי סתום.

Просмотров: 982 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar